spotify..
siis kertokaahan huonon englannintaidon omaavalle, et voiko siellä kuunnella musiikkia ilmaseksi, vai mikä juttu se nyt sit on.. muutamalla näkyis olevan face bookissa moinen..
Kommentit (7)
tarkoitus ois tosiaan yhä edelleen ostaa ne parhaat myös ihan oiekina cd levyinä, mut koneella ollessa on mukava kuunnella musiikkia, ja jopa löytää jotain ihan uutta :) spotify taitaa siis olla oikea paikka mulle.
eikä tarvitse kuin taustalle laittaa soimaan. Hanki vaikka kokeiltuasi se maksullinen Premium. Kätevää. Velotus lähtee tililtä automaattisesti kuukausittain ja aina on mistä kuunnella musiikkia :)
mulle tosiaan riittää et on taustalla musiikkia kun seikkailen netissä :) ja tosiaan tuo, et löytää niitä uusia artisteja ja bändejä. oon ehkä sit vähän vanhanaikainen, mut tykkään ostaa cd levyjä ja myös niitä kuunnella :) lapsillekkin opetan, et siitä se bändi saa sit rahaa, kun me ostetaan levy jne.
lisäksi siinä on sellainenkin, ettei samaa biisiä voi soittaa kovin montaa kertaa. Mutta tosiaan kiva palvelu kuunnella sitä sun tätä.
Eli myös tolla ilmaisversiolla voi taas kuunnella sen verran kun huvittaa, ja soittolistoja saa tehtyä myös ilmaisversiossa. Ainoo huonopuoli on tosiaan ne mainokset, mutta se on pientä. :)
Eli myös tolla ilmaisversiolla voi taas kuunnella sen verran kun huvittaa, ja soittolistoja saa tehtyä myös ilmaisversiossa. Ainoo huonopuoli on tosiaan ne mainokset, mutta se on pientä. :)
vain muutaman kerran, sitten se menee "lukkoon".
http://www.spotify.com/fi/start/?utm_source=spotify&utm_medium=web&utm_…
Luot itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan ja lataat ohjelman ja sitten voit kuunnella musiikkia. Ilmaiseksi saat tietyn määrän kuukaudessa, josksu se oli 20 tuntia, mutta riesanasi on ajoittain kajahtelevat mainokset ihan kuin radiossa.
Minulla on rajoittamaton käyttöoikeus, se maksaa 4,99e/kk. Saan siis kuunnella ihan niin paljon kuin huvittaa, tehdä omia soittolistojani jne. Halutessani voin jakaa musiikkini vaikka FB:ssä tai Twitterissä jne, mutta olen rajannut tämän pois...
Kuuntelen Spotifya kuten moni radioa tai Youtubea. Ostan kylläkin parhaat musiikit ja kotimaiset edelleen myös CD-kirjahyllyyni kannatuksen vuoksi.