Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mä kihisen kiukusta!!!!

Vierailija
13.11.2005 |

Meidän erosta on 3kuukautta. Meidän kaksi vuotias tyttö asuu mun kanssa. Miehen kanssa viikolla sovittiin ja eilen vielä " varmuussovittiin" että isi hakee tyttöä klo9-10 aamulla viettämään luokseen isänpäivää.

Kello tuli yksitoista, kaksitoista ja tyttö odottaa isiä yhä ikkunassa. Kahteen mennessä olin jo monta kertaa soittanu, mutta mies ei vastaa puhelimeen (kuten ei ole vieläkään tehnyt)...

Mikä pettymys tytölle tajuta, että isi ei (taaskaan) tule!!!=' (

Vastaavanlaisesti on käynyt jo ainakin viidesti. Miten ihmeessä mä saan miehen ymmärtämään, että tuollaiset pettymykset ovat aivan liikaa 2-v tytölle?????? Miehellä kuitenkin ikääkin jo 30-v!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan parasta selittää lapselle, että isi on kotona kipeänä ja tulee heti katsomaan lastaan, kun tervehtyy. Tuommoisen miehen kohdalla on varmaan pakko ottaa se keino käyttöön, ettei edes kerro lapselle etukäteen, kun mies olisi aikeissa tulla katsomaan lastaan. Ei tule turhia pettymyksiä.

Vierailija
2/3 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata lapselle kertoa ollenkaan että isi tulee, ennenkuin se on jo ovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en tytölle kerrokaan, että isi olis tulossa, mutta tänään olin niin varma että tulee, kun vielä kahteen kertaan sovittiin ja isänpäiväkin vielä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi