Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tekisin omenahillosta?
Kommentit (2)
omenapannukakkua, omenapiirakkaa, omenarahkaa. Meillä on kaikkia noita tehty ja syöty. Syödään omenahilloa myös maustamattoman jogurtin kanssa ja myslin kanssa joskus, oma hilloni ei ole kovin makeaa. Joskus laitettu myös pullan, paahtoleivän ja voileipäkeksien päälle.
Sopii myös lihapataan makua antamaan, tosin ei kovin monta lusikallista kerrallaan, jos on kovin makeaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
- piirakkaa (katso löytyykö netistä ohjetta nimellä nupukkakakku)
- ohukaisia / vohveleita / pannaria omppuhillolla
- syö luonnonjogurtin kanssa