Käyttäydy asiallisesti ja ystävällisesti muita kohtaan - tällöin hekin kohtelevat sinua hyvin.
Kommentit (9)
vaikka kuinka käsittelisin eukkoa hyvin, niin samalla tavalla se nalkuttaa paskantärkeistä asioista ihan vaan valittamisen ilosta. Ja suhde voi toooosi hyvin.
mutta ole aina varuillasi siltä varalta, että sillä kerralla eteen osuu manipuloiva kusipää.
Rupesivat muutamat sitten pitää liian tossuna ja yrittivät mitätöidä. Pakko oli pistää luu kurkkuun. Ideana ihan kiva, mutta toteutus ontuu kuspäiden takia.
Sillä lailla tulee vain poljetuksi. Nykymaailma on kova. Pitää osata pitää puoliaan.
Käyttäydy asiallisesti ja ystävällisesti muita kohtaan - tällöin hekin kohtelevat sinua hyvin.
Minä olen töissä alkanut käyttäytymään aivan yhtä tylysti kuin kaikki muutkin, eikä mikään ole muuttunut. Ihan yhtä tylyjä olivat silloin kun käyttäydyin ystävällisesti.
Useimmissa tilanteissa tuo ap:n väittämä sentään pitää paikkansa, jos tuo työpaikka jätetään pois laskuista.
No, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Tässäkin poikkeuksessa minä käyttäydyin kaikesta huolimatta hyvin. Lakimies oli se joka toisen osapuolen hiljensi.
Valitettavasti tämä ei päde työpaikallani sairaalassa. Hoitohenkilökunta käyttäytyy pääsääntöisesti ystävällisesti ja usein potilaatkin, mutta omaisilta unohtuu käyttäytymistaidot sairaalan porttien ulkopuolelle.
Minä olen aina ollut kuuntelija tyyppiä, mutta olen osannut esittää omat asiani ihan ääneen myöskin. Ystävällisyyteni ja hienotunteisuus vei minut sellaiseen liemeen, johon narsisti voi toisen saattaa.
Kun opin tämän kantapään kautta, olen muuttunut toisenlaiseksi. En ala kuuntelemaan valivali tyyppejä, enkä anna helpolla periksi nykyään. Minulta on monet kysyneet, että mikä sulle tullut? Olen sanonut että siperia opettaa.
Oikeasti surullista oli huomata olleensa niin liian kiltti.
Voi noita aikoja.