Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työaikana työvaatteiden vaihto!

Vierailija
23.01.2012 |

Olen töissä firmassa,jossa työvaatteet on lähes pakolliset.Firman omissa ohjeissa/säännöissä lukee selvästi,että vaatteet vaihdetaan työaikana,ja aikaa tähän toimitukseen on annettu 5min.Lisäksi siellä lukee,että ulokirjautuminen tehdään työvaatteet päällä,siis niillä ketkä työvaatteita käyttää.No,sain huomautuksen kun kirjauduin ulos aina 5min. ennen työajan loppumista,työvaatteet päällä siis.Kumpi on oikein,kirjautuminen ulos työvaatteet vai omat vaatteet päällä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tähän mitään selkeää sääntöä, mutta olen ollut mm. useissa eri elintarviketehtaissa töissä, ja niissä käytäntö oli vaihteleva.

Eli yhdessä työvaatteiden vaihto kuului työaikaan ja taas toisessa työvaatteiden vaihto kuului omaan aikaan.

Ja näistä pidettiin ko. paikoissa kiinni.

Vierailija
2/2 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että työpisteessä oltava tasalta,tai muuten tulee sanktioita.Mietin vain kuinka ristiriitaiset ohjeet,ja yleensä työntekivät lähtevät pukkariin jo 10min. vaille ja ovat kirjautumassa ulos,kun minä vasta menen vaihtamaan vaatteita.Jospa alan tekemään niinkuin muutkin,koska olen ainoa joka on saanut tästä huomautuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän