Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä loppuraskauden väsymys ja muut pienet lapset. MITEN SELVITÄ??

Vierailija
23.01.2012 |

Oon niin poikki että itkettää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat tarvita myös synnytyksen jälkeen, joten nyt on oiva tilaisuus ajaa hoitaja sisään.

Vierailija
2/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen suurta myötätuntoa. Kuinka pitkällä raskautesi on? Itse pyöritin paljon lastenohjelmia syyllisyydestä huolimatta, istuttiin lukemassa kirjaa tai tekemässä palapelejä, makasin patjalla olkkarin lattialla ja lapset leikki ympärillä. Ulkoilun ja kotityöt jätin miehelle kun tuli töistä. Ruokana oli usein puolivalmisteita.

Meillä ei olisi ollut varaa hoitajaa. Jaksoin taas hyvin synnytyksen jälkeen kun väsymys ja kivut kaikkosivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin keksiliäisyyttä vaikeana aikana. Sen sijaan, että olisit voivotellut keksit oivan keinon antaa lapsillesi heidän äitiään! Makasit patjalla olkkarin lattialla!!!!!!!!!!:))

Vierailija
4/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan mullakin liikkuminen on tuskallista. Ulkona ei ole kunnolla aurattu, enkä voi työntää rattaita, pulkan vetäminen laittaa supistamaan ja tarpominen syvässä lumessa uuvuttaa. Olen yrittänyt joka päivä mennä ulos, oli vointi sitten kuinka hirveä tahansa, mutta huomaan että päivä päivältä voimat ehtyy entisestään. Eilinen meni sisällä.

Meillä myös katsotaan lastenohjelmia, luetaan, tehdään kaikkea rauhallista. Syömiset hoidetaan myös puoliksi eineksillä ja kaikella mahdollisella mitä kaapista löytyy.

Asiaa pahentaa että olen jäänyt lasten kanssa yksin, eikä ole ketään joka kävisi vaikka kaupassa, sukulaiset asuu kaukana. Nyt vedän lapsia pulkassa parin kilsan päähän ja raahaan ostoskassit toisella kädellä ylämäkeä kotiin. Olen kyllä pyytänyt kunnalta apua, mutta vielä ei ole mitään kuulunut.

ap

Vierailija
5/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa mitä tilaa, oikealla asenteella pötkii pitkälle

Vierailija
6/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö isä voi käydä kaupassa tai ulkoiluttaa lapset töistä tultuaan?

Vierailija
7/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyöritin paljon lastenohjelmia syyllisyydestä huolimatta, istuttiin lukemassa kirjaa tai tekemässä palapelejä, makasin patjalla olkkarin lattialla ja lapset leikki ympärillä. Ulkoilun ja kotityöt jätin miehelle kun tuli töistä. Ruokana oli usein puolivalmisteita.

eihän tuossa ole mitään hävettävää tai syyllisyyttä aiheuttavaa! :) Lapsille varmaan mitä ihaninta aikaa, äiti makaa lattialla ja vaikkei nyt kiipeillä saakaan, silti saa tankata läheisyyttä aina kun siltä tuntuu. Lastenohjelmathan on tosi pop, lukeminen mitä miellyttävintä ja palapelit kehittäviä. Sinähän olet toiminut oikein ihailtavalla tavalla! :)

Vierailija
8/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on uusi elämä. Hän ei vastaa edes puhelimeen.

ap

eikö isä voi käydä kaupassa tai ulkoiluttaa lapset töistä tultuaan?

Vierailija
9/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli rientää apuun. Se on rankkaa ku itestä ei heru voimaa. Osaat arvostaa sitten vähän helpompaa elämää. Se on usko tai älä arvokasta välillä maistaa rankkaa elämää. se kasvattaa ja antaa viisautta

T. Myös rankan vaiheen elänyt ja nyt onnellinen onnellisten lasten äiti.

Vierailija
10/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuokin että isä ei osallistu.....Nyt oot kyllä todella avun tarpeessa!!! Asuuko lähelläsi ketään tuttavaa kelle voisitte mennä, kerro tilanne ja pyydä apua. Jos lähdet lasten kanssa, saattaa miehesiki herätä....nämä vaan ajatuksia, ehdotuksia

Vierailija
11/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaises tilantees olen,paitsi miehestä ja äidistäni apua välillä.Laitan dvdt pyörimään paljonkin tai lepäilen ja lapset ympärillä.Eihän tämä raskaus ikuista ole.Valmisruokaa,tai tee pakaste iso satsi,älä välitä sotkuista,tee vain mitä ihan pakko,pyydä kavereiltakin apua,yritä nukkua paljon yöllä ja levätä joka hetki,kun pystyt!Minua auttaa jaksamaan myös Taivaan Isä,kun rukoilen apu!Muistan sinua rukouksin!Selvittävä vain on!Tsemppiä!JA Kaikkea hyvää elämääsi!Toivottavasti saisit myös apua pian jostakin!

Vierailija
12/12 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan mullakin liikkuminen on tuskallista. Ulkona ei ole kunnolla aurattu, enkä voi työntää rattaita, pulkan vetäminen laittaa supistamaan ja tarpominen syvässä lumessa uuvuttaa. Olen yrittänyt joka päivä mennä ulos, oli vointi sitten kuinka hirveä tahansa, mutta huomaan että päivä päivältä voimat ehtyy entisestään. Eilinen meni sisällä.

Meillä myös katsotaan lastenohjelmia, luetaan, tehdään kaikkea rauhallista. Syömiset hoidetaan myös puoliksi eineksillä ja kaikella mahdollisella mitä kaapista löytyy.

Asiaa pahentaa että olen jäänyt lasten kanssa yksin, eikä ole ketään joka kävisi vaikka kaupassa, sukulaiset asuu kaukana. Nyt vedän lapsia pulkassa parin kilsan päähän ja raahaan ostoskassit toisella kädellä ylämäkeä kotiin. Olen kyllä pyytänyt kunnalta apua, mutta vielä ei ole mitään kuulunut.

ap

Ota uudestaan yhteyttä kuntaan ja sano painokkaasti, että tarvitset apua nyt heti. Puhu asiasta myös neuvolassa. Luulisi, että jostain löytyisi reitti mistä apua saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän