Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö alle vuoden ikäisen puuron lehmänmaitoon?

Vierailija
23.01.2012 |

Mä olen itse toistaiseksi tehnyt sen veteen. Mies tekee puuron aina maitoon. Olen miettinyt että josko tota voisi ruveta antamaan jo 8-kuutautisellekin, että ei aina tartte keitellä erikseen eri puuroja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee, että vuoden iässä vasta juodaan/syödään täysvaltaisesti 'oikeaa' maitoa..

eli ehkä maistattaisin, mutta en koko ruokaa antaisi. Ei pari kk tunnu missään, jos vähän odottelette.

Meillä alettiin maistelemaan maitoa 10kk iässä ja parin kk päästä sitä jo menikin sujuvasti niin puurossa kuin juomanakin.

Vierailija
2/4 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suostunut juomaan korviketta. Siksi siirryin kokonaan lehmänmaitoon jo silloin. Sitä ennen oli maisteltu 9kk ikäisestä asti. 10kk ikäisenä sai jo paljon maitotuotteita ja ihan oikeaa maitoakin tarjottiin, se ei vain mennyt alas ennen imetyksen lopettamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään alkoholia joka haihtuu keitettäessä.

Jos on annettu jo maitotuotetta eikä lapsen vatsa ole siitä ärtynyt niin maitotuotteet sopii. Vähän myöhäistä ihmetellä kun paskat on jo housussa???

Me ollaan menty suositusten mukaan: ensin hapanmaitotuotteita n. 10 kk ikäselle ja sitä pari viikkoa jos vatsa/suolisto sietää niin pikkuhiljaa maitoa muutenkin.

Jos teillä lapsi on 8 kk ikäinen, syö joa maitoa ravinnossa niin antaisin niitä hapanmaitotuotteitakin. Puhutaan kuitenkin että lapsi on 9 kk ikäinen joten viikkoja sinne tänne pari?

Ei tuosta tartte tehdä liian vaikeaa. Jos vatsa ja iho kestää niin siitähän se vaan on kiinni. Jos tulee jotain niin tauko, odotatte että tilanne helpottuu ja uutta testausta.

Vierailija
4/4 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään alkoholia joka haihtuu keitettäessä.

Jos on annettu jo maitotuotetta eikä lapsen vatsa ole siitä ärtynyt niin maitotuotteet sopii. Vähän myöhäistä ihmetellä kun paskat on jo housussa???

Me ollaan menty suositusten mukaan: ensin hapanmaitotuotteita n. 10 kk ikäselle ja sitä pari viikkoa jos vatsa/suolisto sietää niin pikkuhiljaa maitoa muutenkin.

Jos teillä lapsi on 8 kk ikäinen, syö joa maitoa ravinnossa niin antaisin niitä hapanmaitotuotteitakin. Puhutaan kuitenkin että lapsi on 9 kk ikäinen joten viikkoja sinne tänne pari?

Ei tuosta tartte tehdä liian vaikeaa. Jos vatsa ja iho kestää niin siitähän se vaan on kiinni. Jos tulee jotain niin tauko, odotatte että tilanne helpottuu ja uutta testausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan