Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niinistön käsitys naisen paikasta

Vierailija
23.01.2012 |

Maikkarin uutisissa Niinistö toteaa kokoomuksen viestintäpäälliköstä näin:

Niinistön mukaan hänen puolisonsa Jenni Haukion tuki on ollut korvaamatonta.

– Jokaiselle meille on tärkeää, että on joku odottamassa kotona, valmistelee ruokaa, silittelee paitoja ja ennen kaikkea hellii, Niinistö tähdentää.

Voi Jenni Jenni, JSSAP!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin uutisissa Niinistö toteaa kokoomuksen viestintäpäälliköstä näin:

Niinistön mukaan hänen puolisonsa Jenni Haukion tuki on ollut korvaamatonta.

– Jokaiselle meille on tärkeää, että on joku odottamassa kotona, valmistelee ruokaa, silittelee paitoja ja ennen kaikkea hellii, Niinistö tähdentää.

Voi Jenni Jenni, JSSAP!

ja kauniskin vielä.

Vierailija
2/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta syytä en keksi niin suunniteltuun temppuun, jolla nappasi Saulin. Ja ikääntyvä vanhus on vain mielissään ilmaisesta kodinhoitajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Paluu 50-luvulle. Kaunis kotirouva odottaa miestään kotona silittäen ja kokaten.

Ei Sauli, toi ei ole se, mikä "jokaiselle meille on tärkeää" puolisossa. Eiköhän moni meistä arvosta enemmän sitä, että puolison kanssa voi esim. puhua läpi päivän tapahtumat - onnistumiset ja epäonnistumiset - ja saada häneltä rakentavaa kritiikkiä aivan eri tavalla kuin muilta. Ja että hänen kanssaan voi nauraa ja rentoutua.

Vierailija
4/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin uutisissa Niinistö toteaa kokoomuksen viestintäpäälliköstä näin: Niinistön mukaan hänen puolisonsa Jenni Haukion tuki on ollut korvaamatonta. – Jokaiselle meille on tärkeää, että on joku odottamassa kotona, valmistelee ruokaa, silittelee paitoja ja ennen kaikkea hellii, Niinistö tähdentää. Voi Jenni Jenni, JSSAP!

Tuossa puhuttiin vaalitaistelusta. Eiköhän silloin sillä ehdokkaalla ole niin kiire, että kotihommat jää sille toiselle. Vaikka Arajärvelle aikanaan.

Muuten en parin dynamiikasta tiedä. Tietysti jos mies on keski-ikän loppupuolella oleva bisnesmies ja johtaja, ei osallistuminen kodin pyörittämiseen varmaan ole ollut eikä ole nytkään suuren suurta.

Vierailija
5/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Paluu 50-luvulle. Kaunis kotirouva odottaa miestään kotona silittäen ja kokaten.

Ei Sauli, toi ei ole se, mikä "jokaiselle meille on tärkeää" puolisossa. Eiköhän moni meistä arvosta enemmän sitä, että puolison kanssa voi esim. puhua läpi päivän tapahtumat - onnistumiset ja epäonnistumiset - ja saada häneltä rakentavaa kritiikkiä aivan eri tavalla kuin muilta. Ja että hänen kanssaan voi nauraa ja rentoutua.

ihmeen kotirouva se sellainen on JOKA KÄY TÖISSÄ?

Pikaista vastausta odottaen.

Vierailija
6/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin uutisissa Niinistö toteaa kokoomuksen viestintäpäälliköstä näin: Niinistön mukaan hänen puolisonsa Jenni Haukion tuki on ollut korvaamatonta. – Jokaiselle meille on tärkeää, että on joku odottamassa kotona, valmistelee ruokaa, silittelee paitoja ja ennen kaikkea hellii, Niinistö tähdentää. Voi Jenni Jenni, JSSAP!

Meillä siis homma toimii näin. Ja ihan olen itsekin työelämässä, väikkäriä kirjoittava uranainen. Tällainen järjestelmä vaatii vaan naiselta aika paljon ja kaikki ei vaan valitettavasti ole yhtä tehokkaita! Sääli niitä miehiä, joiden vaimoilta ei tämä onnistu ;D!

Vierailija
7/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kukaan muukaan ehdokas ehtinyt kotihommia tekemään.

Vierailija
8/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotirouva, mies töissä. Lapset jo koululaisia. Teen kaikki kotityöt, koska haluan. Olen kotona, koska haluan. Tapaan ystäviä, teen ruokaa, luen kirjoja, pesen pyykkiä, teen läksyjä lasten kanssa, juttelen lasten kanssa, olen läsnä.

Voi kamalaa. Joillekin kotiäitiys ja -rouvana eläminen sopii.

Vierailija
9/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siellä kotona on joku, joka odottaa, valmistaa ruokaa, meillä ei tosin silitetä, mutta hellitään kyllä. Eihän tuota lausetta ole muodostettu, että miehelle on tärkeää, vaan JOKAISELLE MEILLE! Voi meidän Lassea, mikä onkaa sinun paikkasi, pusuja, kohta nähdään sinun tekemän ruuan äärellä ja on tainut pesukonekkin pestä parit koneelliset, sinun tukesi on niin korvaamatonta...Hellitään vähän, ennen kun lähdet yövuoroon. Se on parisuhdetta ei asettamista nyrkin ja hellan väliin...

Vierailija
10/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se antoi ala-arvoisen kuvan tulevasta Rouva Presidentistä. Ja antoi muutenkin informaatiota heidän parisuhteensa työnjaosta enemmän kuin minä olisin halunnut tietää.

Joo kyllä minäkin meillä kokkailen, silitän ja hellin miestä. Mutta jos mun mies kiertäisi presidentinvaalikiertuetta isolla budjetilla, niin en minä kotona kökkisi kauluspaitoja silittämässä, vaan kyllä sen tekisi kodinhoitaja. Ja minä kiertäisin miehen mukana tukemassa miestä kiertueella.

En enää osaa kunnioittaa Jenni Haukiota tuon kommentin jälkeen. Ja Niinistön kunnioittaminenkin on vähän kiikun kaakun.

Vierailija
11/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin otsikointitaitosi on vähintään yhtä hakoteillä kuin Hesarin toimittajilla. Voi hohhoijaa, nytkö sun pitää käydä kiinni Niinistöön, kun Väyrynen ja Soini ovat jo pudonneet.

Vierailija
12/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin otsikointitaitosi on vähintään yhtä hakoteillä kuin Hesarin toimittajilla. Voi hohhoijaa, nytkö sun pitää käydä kiinni Niinistöön, kun Väyrynen ja Soini ovat jo pudonneet.

että kaikki eivät kannata Niinistöä?

Vierailija
13/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten arvosteltaisi että siellä se vaan patsastelee miehensä matkassa eikä tee töitä tai hoida kotia. Kyllä nainen on naiselle susi!

Ja kyllä se antoi ala-arvoisen kuvan tulevasta Rouva Presidentistä. Ja antoi muutenkin informaatiota heidän parisuhteensa työnjaosta enemmän kuin minä olisin halunnut tietää. Joo kyllä minäkin meillä kokkailen, silitän ja hellin miestä. Mutta jos mun mies kiertäisi presidentinvaalikiertuetta isolla budjetilla, niin en minä kotona kökkisi kauluspaitoja silittämässä, vaan kyllä sen tekisi kodinhoitaja. Ja minä kiertäisin miehen mukana tukemassa miestä kiertueella. En enää osaa kunnioittaa Jenni Haukiota tuon kommentin jälkeen. Ja Niinistön kunnioittaminenkin on vähän kiikun kaakun.

Vierailija
14/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se, miten paljon NAISET arvostavat itseään ja tekemisiään!

Luuletteko todella, että Sauli sanoi nuo avustustehtävät halveksunta mielessään?

Voisiko kenties olla, että hän AIDOSTI arvostaa sitä, että Jenni on auttanut häntä käytännönasioilla konkreettisesti siis muutenkin kuin vain ollut "henkisenä tukena"!

Vierailija
15/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jättää sanomatta?

´Jenni on seissyt rinnallani ja rukoillut puolestani.´

Niinkö?