Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutistujat 23.1.

23.01.2012 |

Juhuu, mitä kuuluu tähän viikkoon?

Itselläni viime viikko oli töiden vuoksi todella kiireinen, enkä juuri ennättänyt ajatella laihduttamisia.

Tämän aamun lukema oli 62,5 kg, eli suunta on oikea, vaikka vauhti hieman hidas!

Olisi kiva kuulla, miten teillä muilla on projekti alkanut. Vaikka alku olisi ollut tahmea, niin sitkeästi vaan eteenpäin, eikö niin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa Tukholmassa, joten laihdutus ei oikein ole vielä onnistunut. :/ Mutta nyt on pakko skarpata, mutta ei ihan vielä karpata. :D

Vierailija
2/4 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli hyvä reissu ja jaksat sen jäljiltä pinnistää snadisti kevyempään menoon :)

Minä oon samoissa lukemissa kuin ed. viikolla, joten meno on ollut jokseenkin tahmeaa. Oon tehnyt lasten toiveesta pastaruokia useampana päivänä ja syönyt niitä liikaa itsekin. Ne annoskoot, ne annoskoot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki – lähtöpaino – paino nyt – tavoite – pudotus yhteensä – pituus – bmi

Derrick – 72 kg - ? – 62 kg – 176 cm – 23,2

ekj78 – 74,8 kg – 74,6 kg – 64 kg – 170 cm – 25,8

jossuu – 64 kg - ? - ? -

*Mami* - 73 kg -

meerilotta – 65 kg – 62,5 kg – 55 kg – 2,5 kg – 163 cm – 23,5

pihlajanmarja80 – 75,5 kg - ? – 66 kg – 170 cm – 26,3

Soffu – 76 kg - ? – 68 kg -? – 170 cm – 26,3

2äiti84 – 80 kg - ? – 70 kg – 170 cm – 27,7

Vierailija
4/4 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutkin!

Minulla on ollut tuo meerilotan mainitsema tahmea alku. Eli samoissa lukemissa mennään. Aika on ihan todella kortilla.

Mutta päätin nyt ainakin kirjoittaa, jos tästä löytäisin jotain motivaatiota. Kaipaisin aikaa sille liikkumiselle, mutta en tiedä, mistä sen ottaisin. Periaatteessahan syömään pystyy järkevästi, koska ei minulla niin kiire ole, että sille olisi estettä. Nyt en ole siihen pystynyt ollenkaan joka päivä.

Entä muut? Vieläkö olette mukana?

Tsempit viikonloppuun ja ensi viikolle! Voi olla, etten enää tällä viikolla uudelleen ehdi kirjoittelemaan. Mutta eihän sitä tiedä.