Voiko nämä olla ovislimat?
Yleensä aina pari päivää ennen kuukautisten alkua minulla tulee runsasta vuotoa, jonka olen ajatellut olevan valkovuotoa. Nyt av:ta lukeneena olen kuitenkin sivistynyt ja kuullut ovislimoista, voiko tämä vuoto kenties olla sitä? Muuten valkovuotoa ei juuri tule, ei ainakaan niin että huomaisin. Nyt vuotoa on kuitenkin huomattavasti ollut pari päivää. Johtuuko menkoista vai voiko olla ovulaation merkki?
Kommentit (3)
Mulla ovislimojen loppumisesta voi aika tarkkaan laskea että kuukautiset alkaa 14vrk:n päästä. Mun käsittääkseni kierron pituuskin riippuu siitä milloin tulee ovis ja sen jälkeen on aika lailla nakutettu tuo 14vrk. Eli ovis ei voi olla just ennen kuukautisia. Ja lima on kirkasta ja läpinäkyvää ja samanlaista kuin raaka kananmunan valkuainen.
Mulla on lyhyt kierto, 20-25 päivää. Tosin noin minäkin olen ymmärtänyt, ettei voisi tulla, mutta onko se varma? Ja miten tämä runsas vuoto juuri ennen menkkoja selittyy? Luulisi, että valkovuotoa tulisi ihan koko kierron aikana..
Kun luin "ovisilmät" ja odotin linkkiä johonkin tuplaovisilmäkuvaan.
Kiitos ja anteeksi.
Mulla ovislimojen loppumisesta voi aika tarkkaan laskea että kuukautiset alkaa 14vrk:n päästä. Mun käsittääkseni kierron pituuskin riippuu siitä milloin tulee ovis ja sen jälkeen on aika lailla nakutettu tuo 14vrk. Eli ovis ei voi olla just ennen kuukautisia. Ja lima on kirkasta ja läpinäkyvää ja samanlaista kuin raaka kananmunan valkuainen.