Onko täällä joku jota häiritsee se, että meillä minä teen perinteiset naisten hommat, YLPEÄNÄ
Teen ruokaa, siivoan, hoidan lapsia jne. Teen näin omasta tahdostastani, rakastan elämääni juuri tällaisena. Teen sen mitä haluan, sen mitä naisen kuuluu tehdä. Mies tekee pitkää päivää. Haluan että teemme näin.
Mikä ongelma tässä on teille, haloo??!!
Kommentit (9)
Kiinnostaa, että miksi koet että nuo on jotain, mitä naisen kuuluu tehdä? Jos et halua mennä töihin, niin mikset sano, että mieluummin siivoat ja hoidat lapsia etkä väitä, että se on automaattisesti naisen homma?
ja vielä sellaisessa, joka edistää osaltaan miehesi uraa? Ja sitten saat mieheltäsi kiitoksen siitä, että olet pessyt hänen sukkansa ja thät's it?
Mitäpä se mun napaa kalvaa.
Jokainen voi elää niin kuin tahtoo.
Hurraa nykyaika ja valinnan vapaus!
Teen ruokaa, siivoan, hoidan lapsia jne. Teen näin omasta tahdostastani, rakastan elämääni juuri tällaisena. Teen sen mitä haluan, sen mitä naisen kuuluu tehdä. Mies tekee pitkää päivää. Haluan että teemme näin.
Mutta itse en tee samoin, koska minäkin teen pitkää päivää. Ja minäkin rakastan elämääni juuri tällaisena.
Meillä tosin ajatellaan, että ei ole miesten tai naisten töitä vaan molemmat hoitavat hommat tilanteen mukaan. Lapset ja koti ovat kuitenkin meidän molempien, ei vain minun.
Teen näin omasta tahdostastani, rakastan elämääni juuri tällaisena. Teen sen mitä haluan, sen mitä naisen kuuluu tehdä.
Minulle on yksi hailea, päätätkö oletko kotona vai töissä. Minua häiritsee se, että valintasi nostavan sinut naisena niiden yläpuolelle, jotka valitsevat toisin.
Tässä asiassa voisivat kaikki kukat kukkia. Ei kukan hyödy siitä, että nyt kun naisen valinnanvapautta kaventava lainsäädäntö on pikkuhiljaa kumottu, yritetään kaventaa vapautta pakkosyöttämällä kivikautisia asenteita.
Se minua häiritsee.. Meillä mies hoitaa lapset kun itse olen koulussa ja kun olen kotona yhdessä siivoamme, teemme ruokaa jne. Voiko jopa vielä 2000-luvulla olla niin peräpitoista porukkaa, että naisen pitää hoitaa kotia kun mies on töissä.. Ja joku on siitä vielä ylpeä? Uskomatonta!
kun toinen on duunissa. Ja minäkin olisin mieluummin naisena se kotia ja lapsia hoitava osapuoli, jos näin että toinen vanhempi kotona. Oisin sitäpaitsi ylpeäkin, ainakin erityisen onnistuneista päivällisistä ja silmiä hivelevästä kodista :-)
Ja minä tykkään =)