Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ruttunuttu käyttää photoshoppia lastensa silmiin

Vierailija
22.01.2012 |

eikä se mitään,mutta kaikki kuvat on photoshopattu,onkohan normaalia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pirusilmätkuvat on oksettavia

Vierailija
2/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pirusilmätkuvat on oksettavia

silmien väriin.Toi punasilmäisyyden poisto on peruskauraa kameroissa itsessään,mutta että vaalentaa nyt lastensa silmienväriä....??!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka,katsopa lasten silmiä.Vaatteet on kyllä ihania.

http://ruttu-nuttu.blogspot.com/search/label/M%C3%B6%C3%B6K%C3%B6t

Vierailija
4/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

o? Katopa sen omaa pärstää, ei sekään ihan luomu ole.

lapsista sentään on kuvia enemmän kuin rouvasta.Kuinka se jaksaa tuhertaa noi kuvatkin? Ja miksi se vaalentaa silmien värin? Ja vieläpä huolimattomasti?

Vierailija
5/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähny aivan oudonvärisiäkin silmiä, amazing racen tällä kaudella oli alkujaksoissa aivan valkoisenjäiset (siis himmeän vaaleat) silmät naisella

Vierailija
6/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku sellaisella ohjelmalla sävyttää koko kuvaa, niin menee silmät siinä samalla. Ei varmaan käsittele erikseen silmiä, vaan tekee koko kuvaan tuollaisen vanhahtavan hohteen. Ihan kivoja kuvia minusta, ei tullut sellainen vaikutelma, et olis jotenkin yrittänyt saada silmistä kauniimmat tms. Koko kuva oli siis käsitelty.... Huoh, tervetuloa nykyaikaan ap! :) :)

Vierailija
7/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu nykyaikana oleellisesti valokuvaukseen. Bloggaaja selkeästi harrastaa valokuvausta ja jokaisella on oma tyyli. Toisilla käsitellympi kuin toisilla. Itse tykkään toisenlaisesta tyylistä, mutta kyllähän noita nyt mielummin katselee kuin perus bloggereitten vihreitä, sinisiä, keltaisia ja magentoja lapsia.

Vierailija
8/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku sellaisella ohjelmalla sävyttää koko kuvaa, niin menee silmät siinä samalla. Ei varmaan käsittele erikseen silmiä, vaan tekee koko kuvaan tuollaisen vanhahtavan hohteen. Ihan kivoja kuvia minusta, ei tullut sellainen vaikutelma, et olis jotenkin yrittänyt saada silmistä kauniimmat tms. Koko kuva oli siis käsitelty.... Huoh, tervetuloa nykyaikaan ap! :) :)

kuvia:)joten näen mitä kuvalle on milloinkin tehty.Tervetuloa nykyaikaan todellakin:)työkalu on Dodge tool:higlight ja exposure 5% jos ketä kiinnostaa omien silmien värin muokkailu.

Vierailija
9/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että jaksaa panostaa kuvien ja koko blogin ulkoasuun!

Vierailija
10/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että jaksaa panostaa kuvien ja koko blogin ulkoasuun!

silmät.

Vierailija
11/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas harvinaisen hyvä blogi. Taidan käydä toistekin.

Mutta mä oon sen verran blondi, että en ymmärtänyt ap:n pointtia. Mustamaalata blogia? Kehottaa ihmisiä lopettamaan kuviensa käsittely? Vai mikä?

Mieheni on valokuvaaja ja jopa hänkin käsittelee digitaaliset kuvansa. Joo, jopa meidän omista lapsistammekin ottamat kuvat.

Mulle tuo ruttunuttu oli uusi tuttavuus, mutta mukavaa katseltavaa silmälle :)

Vierailija
12/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogi kiva,mutta miksi silmät käsitelty noin tökerösti jos pääosassa vaatteet?

Vierailija
13/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi malli meikataan tai miksi laittaa silarit tai ei voipainaa mitä vaan, kun kyseessähän on vaan vaatteet.

Vierailija
14/21 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi malli meikataan tai miksi laittaa silarit tai ei voipainaa mitä vaan, kun kyseessähän on vaan vaatteet.

en ole kuullut,mutta kerro lisää..

Vierailija
15/21 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä sitten???? Pitäiskö ottaa lastensuojeluviranomaisiin yhteyttä???

....luultavasti kateus on nyt iskenyt, kun omista kätösistä tuollaista ei synny.

En edes huomamaasi asiaa ajatellut koko blogissa, vaan katsellut ideoita omiin ompeluksiini sekä ihastellut ruttunutun taitoja, ja se mielstäni on ko. blogin tarkoituskin!!!

Pikkusieluisten panettelua sanon minä!!! Ahdistavaa kun kaikesta pitää joidenkin saada jotain hel...tin perk..tä ja merkityksiä. Eikö voisi ihmisten vain antaa olla ja pitää nuo ahdistavat ajatuksensa omassa mielessään.

Nauttikaa tästä kauniista maailmasta ja ihmisten taidoista esim. tässä tapauksessa.

Joo ja on liikaa taas pilkkuja ja pisteitä ja vaikka mitä......!!!!

Vierailija
16/21 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aivan ihania vaatteita! Jos voittaisin lotossa, ostaisin siltä puvustot kaikille lapsille teini-ikään asti. Maksoi mitä maksoi! :)

Kyllä mä olen tavannut ihmisiä, joilla on tuollaiset silmät oikeastikin. Onhan niitä kuvia shopattukin, joten voihan silmätkin olla sen tulosta, mutta mitä sitten!?

Vierailija
17/21 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois. Tehkää vaan lastis.

Vierailija
18/21 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi käyttää kuvia photarin läpi kivoiksi katsella? vai olisko ne kivoja joissa lapset möyrii keltaisessa sisävalossa joissa kaikki värit on menneet jonkun kotivalon läpi? tärähtäneitä muokkaamatomia nuhruisia kuvia?

Vierailija
19/21 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 18:51"]

Olen samaa mieltä ap:n kanssa siitä, että kuvat olivat todella tökerösti käsiteltyjä. Kuvankäsittelyyn harjaantumaton ei välttämättä tunnista tätä.

[/quote]

Mutta eihän blogin ideana kuitenkaan ole kuvien muokkaus :D vaan ne vaatteet ja niiden suunnittelu että ompelu. Se nyt on yks lysti miten se niitä kuvia värittää, suurentaa yms. mitä lie tehoste jutujja nyt onkaan..... Ja voiko kukaan ylipäätänsä mennä sanomaan, että ''Onko normaalia jos hän muokkaa lastensa silmät Bloginsa vaate kuviin suuremmiksi ja tehostaa niitä'' Keksikää te ihmiset parempi puheen aihe tai keksikää edes jotain tekemistä ku keksiä tälläsiä niin syvältä maan kolkasta keksimällä keksittyjä aiheita. Kiiiitos! :D

Ja mitä siihen kuvan muokkaukseen tulee, se todellakin PIENTÄ muokata lastensa silmät bloginsa kuviin, kuin että nykyajan vahemmat ovat (NO EI NYT KAIKKI TIETENKÄÄN) todella sokeita. Annetaan lasten istua koneella tunti kausia ja ostetaan älypuhelmia joilla pääsee nettiin 24/7. Viettäkää viikko lapsenne silmin netissä yhä paljon aikaa niin näette siellä PALJON ronskempia kuvia joilla nuoret muokkaavat kuvansa ja tietysti media. No media nyt onkin jo pers settiä, mutta miten on oletteko jo hanskanneet mitä ponnahdus ikkunat sisältävät joita tulee nykyään paljon enennmän mitä ennen. Joo toki ponnahdusikkunat saa estettyä, mutta kun niitä tulee jatkuvasti lisää ja lisää. Minäkin olen koneelleni laittanut näitä ponnahdusikkunoiden estoja ja lisäilen niitä edelleen, koska jostain niitä aina pompahtaa.. Mieti sitä hetki lasten silmin. Ehkä poikkesin nyt aiheesta, mutta kannattaa ensin miettiä mistä valittaa jos valittaa ja onko tämän aiheen aloittajalla todellakaan ollut mitään muuta tekemistä, kuin istua koneen ääressä ja katsoa ruttunutun joka on nykyään mutturalla -blogia ja katosnut kuinka hienoja kauniisti tämä kuvan kaunis nainen ompelee lasten vaatteet niin kauniillelapsilleen. Jolloin kateus iskee tässä vaiheessa ja kun mitään sanottavaa ei vaatteista löydä niin pitää keksimällä keksiä jokin aihe josta valittaa..

Avatkaa silmänne, edes kerran päivässä.

Vierailija
20/21 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän järkeä tässäkin keskutelussa taas on ollut :D aiheen aloittaja kirjoitti että onko normaalia photoshopata silmiä ja kuvia :D voi että tekis työntää aiheen aloittajalle kaikki hiukset lattialtani hänen suuhunsa ja laittaa hänet istumaan sohvalle ja sanoa että kannattaisiko miettiä jotain järkevämpää. :D Tämä aihe oli taas sellainen tylsistyneiden kotiäitien keksimiä juttuja ku ei muuta tekemistä ole .D Olen siis itsekkin kotiäiti mutta pistää vihaksi tälläiset turhat ja aineiset tyhmät jutut ! Ei muuta KIITOS! JA sinä, sinä siinä joka luet tällä hetkellä tätä MINUN kommenttiani niin älä edes ajattele kommentoivasi tätä, tai toki saat anna mennä, mutta muistathan että tämä, tämä tässä on minun mielipiteeni. :) Thanks