Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi pesukone hakusessa, suositteletko omaasi?

Vierailija
07.01.2012 |

Pesukone taisi lähteä puhtaammille niityille ja seuraaja olisi hankittava, mutta mikä?

Kriteerejä:

- sivusta täytettävä (päältätäytettävä mahtuisi paljon paremmin, mutta sen päälle ei oikein voi laittaa mitään, kun luukku on auki kun kone tuulettuu)

- ei tarvitse olla jättisuuri kilomäärältään

- linkous väh. 1200 kier/min

- eikä nyt niin kamalan kallis...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10,5 vuotta vanha Upon karvahattumalli (on tosin päältätäytettävä) ja 5 muuton jälkeenkin toimii kuin unelma. En tiedä mitä teen kun tuo menee rikki. Saako jostain vielä Ö-energialuokan pesukoneita, jotka käyttävät kunnolla vettä ja pesevät puhtaaksi?

Vierailija
2/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuulostaa kestävältä, ainakin tuo sinun mallisi:-)

Meidän vanha on Bosch ja ihan hyvin on sekin kestänyt, 9,5v vanha ja kuitenkin on pesty paljon. Hiiliharjat on vaihedettu kerran, mutta nyt on vika jossain muualla.

Olisikohan vielä muita koneitaan suosittelevia?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Pesukarhun karvalakkimalli toimitti virkaansa ihan kunnialla niin pitkään, ettei kannattanut korjata, joskus viime vuosituhannella.

Vaan ei ole enää Upo entisensä, noilla uusilla ei tule muuta kuin vihaiseksi. Ne jyystävät tuntitolkulla ilman vettä, ne kun säästävät niin vimmatusti. Linkous toimii ehkä, jos hyvä päivä sattuu, mutta yleensä ei. Pyykit ovat sitten sen näköisiäkin, että säästetty on.

Mummovainaan pyykkilauta ja juuriharja. Niillä tulee ainakin puhdasta.

Jos Ö-luokan puhtaaksi peseviä koneita ei enää saa EU-alueella myydä, niin voisko niitä tuoda Venäjältä?

Vierailija
4/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sitä on korjattu pari kertaa, zeoliitit ei sopineet.

Mutta sekin on jo nii nvanha, yli 10 vuotta, että en uskalla mennä vannomaan, onko nykyiset kone tyhtä hyviä.

Vierailija
5/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin päältätäytettävä. On toiminut hyvin, kerran ollut korjaaja, sekin oikeasti mun vika. En laittanut rummun luukkuja kunnolla kii, siihen läpän alle oli jäänyt kangasta ja läpät aukesi koneen sisällä. Korjaaja hoiti asian ja puhdistekli hiukan, mutta tostesi koneen olenvan muuton loistokunnossa. !"Toll koneelle pesee vielä pitkään"

Vierailija
7/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin päältätäytettävä. On toiminut hyvin, kerran ollut korjaaja, sekin oikeasti mun vika. En laittanut rummun luukkuja kunnolla kii, siihen läpän alle oli jäänyt kangasta ja läpät aukesi koneen sisällä. Korjaaja hoiti asian ja puhdistekli hiukan, mutta tostesi koneen olenvan muuton loistokunnossa. !"Toll koneelle pesee vielä pitkään"

Vierailija
8/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinhoito/pyykinpesukoneet…

Meillä on ollut tämä reilut kaksi vuotta, hyvin on toiminut. Kaverilla Siemensin ja se on hiljaisempi ja minun mielestäni kivempi käyttää kuin tuo meidän Bosch. (Kävin siis kaverin luona pesemässä pyykkiä, kun edellinen meni rikki ja emme olleet vielä ehtineet hankkia uutta konetta tilalle.)

Vierailija
9/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä keksi moitittavaa. Ei täytä kriteerejä, tiedän. Mulla kyllä kansi on useimmiten kiinni, muttei päällä siltikään muuta kuin hiusharja joskus.

Vierailija
10/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on toiminut hyvin.

Edellinen UPO taisi toimia parisen vuotta, jonka jälkeen alkoi keittää pyykin. Älä siis osta UPOA!

Vierailija
11/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis ollut tähän asti Boschin kone, johon olen ollut tosi tyytyväinen. Näissä uudemmissa koneissa näkyy olevan 15min pikapikapesujakin, se kuulostaa hyvältä, samoin jäljelläolevan ajan näyttö olisi kiva (tähän asti on pitänyt seurata kelloa...). Ajastinta en tarvitse, olen neuroottisen tulipalopelkoinen enkä koskaan jätä konetta yksin;-)

Erittäin tärkeää minulle on tuo hyvä linkoamistulos, jos vaikka seuraavassa asunnossa ei ole niin hyvää kuivaushuonetta kuin tässä talossa.

t.ap

Vierailija
12/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä keksi moitittavaa. Ei täytä kriteerejä, tiedän. Mulla kyllä kansi on useimmiten kiinni, muttei päällä siltikään muuta kuin hiusharja joskus.

Pesukone pyörii kuitenkin useamman kerran viikossa, joten sitä tuulettumisaikaakin on. Ainakin nykyinen koneemme haisee tunkkaiselle, jos luukkua pitää kiinni.

Kylppäri on aika pieni (160x230), joten siksi meillä on siinä päällä milloin mitäkin, talvella esim. lasten lumiset vaatteetkin pitää kuivattaa siellä.

Mutta taidan kuitenkin ottaa myös noita päältätäytettäviä mukaan vertailuun, niiden etuhan nyt näyttäisi ainakin olevan tuo kapeus.

t. ap

Vierailija
13/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi tyytyväinen. Alunperin tykästyin, kun siinä on pyykille valittavissa joko 1, 2 tai 3 likaisuusastetta.

Muutenkin ohjelmia tosi reilusti, käsinpesu, villapesu, säästö, yöohjelma yms.

Tehokas kone, linkooakin 1600kierr/min.

Olen tosi tyytyväinen ollut.

Vierailija
14/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma Miele Novotronicini on kolmisen vuotta vanha ja toimii kuin unelma. Vanhemmillani olevat Mielen pesukone ja kuivausrumpu ovat yli 20v. vanhoja ja edelleen käytössä lähes päivittäin eikä ole tarvinnut korjailla. Hinta on ehkä hitusen kalliimpi kuin pesukoneilla keskimäärin, mutta maksaa itsensä takaisin pitkällä käyttöiällä ja lisäksi kannattaa seurata tarjouksia :)

Vierailija
15/15 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sellainen on pyörinyt jo 11 v vähintään kerran vuorokaudessa. ei mitään vikaa koskaan ikinä. kallis mutta hintansa väärtti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä