Lue keskustelun säännöt.
Mistä saan nopeasti väliaikaisasunnon pk-seudulla?
22.01.2012 |
Minun tarvitsee parisuhdetilanteen takia lähteä mieheni luota, mahdollisimman pian. Tarvitsen jonkinlaista väliaikaismajoitusta ennen kuin saan asuinkuviot järjestettyä.
Kaikilla ystävilläni on lapsia, en viitsi heidän nurkkiinsa mennä. Tiedän että he eivät kieltäytyisi jos pyytäisin, mutta en halua edes pyytää.
Mihinkään turvakotiin en kai voi mennä kun ei ole mistään väkivaltaisuudesta kyse. Lapset jäisivät miehelle, joten minun pitäisi majoittaa vain itseni.
Onko hotelli ainoa vaihtoehto? Onko pk-seudulla jotain tosi halpoja hostelleja tms.? Minulla ei ole varaa maksaa kovinkaan suuria summia tästä väliaikaismajoituksesta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta jossakin stadionilla oli jokin retkeilymajan tapainen Stadion hostel ja voit googlettaa retkeilymajan muiltakin lähipaikkakunnilta. Pistä kavereillesi sana kiertämään, joku tuntee ehkä jonkun, jolla voi olla juuri kämppä tulossa vapaaksi esim. on muuttamassa itse pois vuokrakämpästä. Myös opiskelijat voivat vuokrata "pimeästi" kämppänsä, jos ovat vaikka itse pari viikkoa jossain matkoilla, lappu opiskeluasuntoloiden alakertoihin voi tehota nopeastikin.