Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukuin juuri 15v tyttöäni läskiksi

Vierailija
22.01.2012 |

Hermot menee, kun ei siivoa huonettaan tai ylipäätään tee mitään.

Hänen mittansa ovat 168cm/68kg.

Hieman iso.. Reidet ovat isot, maha pömpöttää.. Mutta samalla rinnat ovat kookkaat ikäiselleen.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta tuo, että 4 lasta synnyttäneenä kiloja on vaikea karistaa. Itsekuria ja älyä vain puuttuu.

Vakavastiottaen, mielestäni ette ole kumpikaan erityisen lihavia. Tyttärestä en osaa sanoa, mutta sinä ap et ole erityisen empaattinen, viisas tai kypsä aikuinen.

Vierailija
22/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyt ja yli 70 kiloa, hahhah!

t. 2 lasta, 43 vuotta 162 senttiä ja 51 kiloa. Revi siitä. Vaikka provo kai taisit ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tyttösi antaisi anteeksi tuon kommentin, hän ei unohda sitä IKINÄ.

Etenkin omalta äidiltä - jolle pitäisi olla rakas ja kelvata juuri sellaisena kuin on - se on erityisen pahasti sanottu. Jos menee hermot kun ei siivoa tai tee mitään, sano laiskuriksi. Eihän se ettei siivoa tai tee mitään, tarkoita että on läski vaan laiska.

Läski-sana kertoo halveksunnasta toisen vartaloon. Kasvavan teinin vartalo muuttuu ja etenkin tytöillä rasvan määrä kasvaa, tulee muotoja (ei aina pelkkää läskiä siis, vaan kurveja). Jo ne saavat lapsen epävarmaksi, ja voin melkeinpä taata sinulle että jos lapsesi sairastuu syömishäiriöön

Vanhempien tehtävä on kannustaa lasta liikkumaan, jättää autokyyditykset vähemmälle ja kävelyttää lasta harrastuksiin ja kouluun, ostaa kotiin terveellisiä välipalavaihtoehtoja ja ruokia, kyllä on sinullakin vastuuta siitä minkä kokoinen lapsi on.

Vierailija
24/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta tuo, että 4 lasta synnyttäneenä kiloja on vaikea karistaa. Itsekuria ja älyä vain puuttuu.

Vakavastiottaen, mielestäni ette ole kumpikaan erityisen lihavia. Tyttärestä en osaa sanoa, mutta sinä ap et ole erityisen empaattinen, viisas tai kypsä aikuinen.

Vierailija
25/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Tuli pientä kinaa ja sanoin hänelle etten ihmettele, että miksi ihmiset tekevät perhesurmia. No juuri siksi, koska on sinunlaisia läskejä ja aikaansaamattomia kakaroita.

Tarkalleen sanoin noin..

Vierailija
26/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit äitini, tekisi mieli perhesurmata SINUT.

Kuvottavaa tekstiä.

Vierailija
27/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin anteeksi, mutta tyttö ei reagoi mihinkään. Ei puhu tai edes katso. Kuin kuuroille korville puhuisi.

Vierailija
28/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole lapsellesi äiti, silloinkin kun hän eniten tarvitsee tukea, eli teini-iässä. Ei varmasti helppoa aina, mutta älä loukkaa lastasi haukkumalla häntä läskiksi, erityisesti ajanjaksona, jolloin on epävarma itsekkin kehostaan jne. KOdin pitäisi olla paikka, jossa saa hyväksynnän. Pyydä anteeksi. Jatkossa voit myönteisemmin kannustaa liikkumaan, osta vaikka joku Zumba kortti jos on kiinnostunut.

Vierailija
29/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielisairasta touhua.

Vierailija
30/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165cm/74kg.

Olen painavampi, mutta 4 lasta synnyttäneenä kiloja on vaikea karistaa..

Synnytyksen jälkeen kilot karisevat todella helposti imetyksen myötä. Moni on hoikempi kuin ennen raskautta.

Taisit projisoida tunteen, mitä tunnet itseäsi kohtaan omaan tyttäreesi. Tyttäresi painoindeksi on 24,1 eli normaali, sinulla taas 27,2 eli lievä lihavuus.

Tiedän mistä on kyse.

Minun isäni piti minua aina pullukkana, vaikka hän kärsi itse ylipainosta. Todellisuudessa olen aina ollut normaalin mitoissa. Teinistä aikuiseksi BMI on ollut 20-25, yleensä siiä 22-23.

Isäni mielipiteestä johtuen olen aina tuntenut itseni lihavaksi ja epämiellyttäväksi. Ihan aina. Onnekseni emme ole enää vuosiin olleet missään tekemisissä, sillä lopulta katkaisin hänen puoleltaan henkisesti väkivaltaisen suhteen.

Minusta sinä voisit hyvin olla huomauttelematta tyttäresi painosta, siitä ei mitään hyvää seuraa.

Jos sinua ärsyttää tyttären sotkuisuus tms, käy ne asiat läpi ilman että lyöt vyön alle mm. huomauttelemalla ulkonäöstä.

Vierailija
31/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165cm/74kg.

Olen painavampi, mutta 4 lasta synnyttäneenä kiloja on vaikea karistaa..

Seliseli mätisäkki, sipsipussi pois ja lenkkipolulle, kyllä ne kilot karisevat jos niille jotain tekee. Hitaampaahan se laihduttaminen toki voi olla, mutta ei ikä tai neljä raskautta sitä mitenkään estä.

Vierailija
32/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on mennyt tekemään neljä lasta, vaikka ymmärrys on noin heikoissa kantimissa. :(

Vierailija
33/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin anteeksi, mutta tyttö ei reagoi mihinkään. Ei puhu tai edes katso. Kuin kuuroille korville puhuisi.

Provo?

Peli taitaa olla jo menetetty, tyttäresi ei enää usko että rakastat häntä eikä enää yritäkään olla kiltti, kunnollinen ja tottelevainen tyttäresi. Seuraavaksi huumeet, anoreksia, bulimia, tupakka, teiniraskaus, viina, ...

Tee jotain, jos haluat olla oikea äiti.

Vierailija
34/51 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi en usko hetkeäkään, että 15-vuotias tyttö (olkoonkin normaalipainoinen) ei tietäisi olevansa "isoin kaveripiiristään", vaan äidin pitäisi asia "ystävällisesti" kertoa. Kyllä tuollainen asia jo viimeistään koulun ensimmäisillä luokilla on varmasti selvinnyt.

Vierailija
35/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 9v mitat on 132cm ja 46.8 kg minua haukutaan jatkuvasti koulussa mutta en ole kertonut aikuisille...

Vierailija
36/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 9v mitat on 132cm ja 46.8 kg minua haukutaan jatkuvasti koulussa mutta en ole kertonut aikuisille...

Vierailija
37/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että haukuit. Oman vanhemman haukkuja ei koskaan unohda ja hihhei ja tulevat, ehkä loppuelämän kestävät syömishäiriöseikkailut ne vasta hauskoja onkin.

Vierailija
38/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskamutsi.

Vierailija
39/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2012 klo 23:14"]

Ei hitto, luitteko ap:n kommentin 31?

Aivan mielisairasta touhua.

[/quote]

joo luin. Eli provoksi menee. Ei kukaan voi oikeesti päästää tuollaista suustaan.

Vierailija
40/51 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen naisenkaan kuulu olla ylipainoinen niinkuin ap itse olet. Raskaudet ovat vain tekosyitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi