Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi huono puoli on siinä että Haavisto pääsi 2-kierrokselle

Vierailija
22.01.2012 |

Nimittäin se, että patologiset haavistonvastustajat jatkavat täällä jankkaamistaan todennäköisesti entistäkin epätoivoisemmin. Ei vaan jaksais enää. Ja kun en tajua kenen mielipiteisiin he oikein kuvittelevat vaikuttavansa, kun noi homojutut on niin noloja, juntteja ja ala-arvoisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastajytky on nyt saatu, haukkukoon vaikka päänsä punaiseksi. Mulle käy kyllä Saulinkin, pääasia ettei Soini tai Väykkä. Munatkoon vaan itsensä rauhassa.

Vierailija
2/3 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastajytky on nyt saatu, haukkukoon vaikka päänsä punaiseksi. Mulle käy kyllä Saulinkin, pääasia ettei Soini tai Väykkä. Munatkoon vaan itsensä rauhassa.

Joo, ei pitäisi ottaa pulttia noista. Jaksaa vaan vieläkin ahdistaa, että vuonna 2012 sivistyneessä länsimaassa iso (?) joukko on noin homofoobisia. Eivätkä kai edes käsitä miten häpäisevät itsensä. "Normaaleille" ihmisille ei mun mielestä koko homoudella ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat kyllä huonoja häviäjiä, hemmetti soikoon. Hävittyään haukkuminen vain yltyy.

Ihanaa Haaviston kampanjassa on ollut mm. periaate, että muita ehdokkaita ei lähdetä sorsimaan. Ala-arvoista.