Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkäikäisenä kävit viimeisen kerran koululääkärillä?

Vierailija
22.01.2012 |

Pientä galluppia...

Minkäikäisenä kävit viimeisen kerran koululääkärillä?

Minä 17-vuotiaana.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä 16.

Vierailija
2/21 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko yliopiston terveysaseman lääkäri koululääkäriksi?

Jos lasketaan, niin sitten taisin olla jotain 47v.

Muuten kouluaikana kai jotain 15 v eli peruskoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko yliopiston terveysaseman lääkäri koululääkäriksi? Jos lasketaan, niin sitten taisin olla jotain 47v.

YTHS:n lääkäri ei kai tässä ole gallupin tarkoittamassa mielessä "koululääkäri".

Vierailija
4/21 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...15-vuotias. Yläasteella viimeisen kerran.

Vierailija
5/21 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa meillä oli vaan terveydenhoitajan tarkastus. Lääkärillä kävin yläasteella kasiluokalla kai. Eli siis 14-15 olin silloin.

Vierailija
6/21 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit yliopistossa kävin ekana vuonna siinä uusien opiskelijoiden perustarkastuksessa, kyllä minä YTHS:nkin koen koululääkäriksi. Korkeakoululääkärihän se on.

Samaa mieltä. Koulu se on korkeakoulukin. Oliko tuo tarkastus teilläkin muuten vaan pelkkä haastattelu?

YTHS:n tarkastusta ei tässä voi pitää KOULULÄÄKÄRINtarkastuksena.

Vierailija
7/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kerran lukiossa, 17 vuotiaana vissiin.

Vierailija
8/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti oli sen verran traumaattinen, että jätin yläasteen ja lukion aikana terveystarkastukset väliin.

Vierailija
9/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti oli sen verran traumaattinen, että jätin yläasteen ja lukion aikana terveystarkastukset väliin.

Traumaattinen... miksi?

Vierailija
10/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kasiluokalla. Terkkarillakin kävin viimeisen kerran ysillä, lukiossa en koskaan vaikka kuulemma siellä jotain tarkastuksia järjestettiin, eipä tullut kutsua.

Vierailija
11/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotias eli ysillä. Lukiossa meillä ei ollut tarkastuksia. Olisin kai niihin mennyt jos niitä olisi ollut.

Vierailija
12/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko yliopiston terveysaseman lääkäri koululääkäriksi?

Jos lasketaan, niin sitten taisin olla jotain 47v.

Muuten kouluaikana kai jotain 15 v eli peruskoulussa.

Taisit muuten olla YTHS:n vanhin potilas. :)

Vierailija
13/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa muistaakseni ammatinvalinta/ajokortti-testissä. Siis se testi, jossa terkkari testaa refleksit ja molempien puoliskojen toimivuuden. Mutta se ei kyllä sinänsä ollut kouluLÄÄKÄRI vaan ihan perinteinen terveydenhoitaja.

Sit yliopistossa kävin ekana vuonna siinä uusien opiskelijoiden perustarkastuksessa, kyllä minä YTHS:nkin koen koululääkäriksi. Korkeakoululääkärihän se on.

Vierailija
14/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Koulu se on korkeakoulukin. Oliko tuo tarkastus teilläkin muuten vaan pelkkä haastattelu?

Vierailija
15/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella viimeisellä luokalla eli ysillä. Osa kävi jo kahdeksannella mutta ne jotka olivat syntyneet loppuvuodesta kuten minä menivät tarkastukseen ysin puolella.

Vierailija
16/21 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 olin minäkin.

Vierailija
17/21 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS:n tarkastusta ei tässä voi pitää KOULULÄÄKÄRINtarkastuksena.

Ja miksi ei mukamas voisi? Kouluhan se on sekin.

Vierailija
18/21 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se yths lasketaan niin 22-vuotiaana

Vierailija
19/21 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu, musta ihokarvoitus alkoi levitä reisille ja melkein polviin asti, parrankasvu alkoi ja samoin aloin kaljuuntua päältä. Koululääkärin mielestä oli kyse "normaalista teini-iän kehityksestä". Ehkä, jos mä olisin MIES...

Enpä sitten apua saanutkaan vielä seitsemään vuoteen mistään, en kehdannut edes kysyä.

Vierailija
20/21 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kun terkkarin tarkastuksen ylä-asteella. Lukiossa ei ainakaan ollut. Meillä oli vanha "perhelääkäri" jolla kävin tarvittaessa. 18-vuotiaana muistan käyneeni terveyskeskuksessa ekaa kertaa ja jouduin sieltä sitten polille sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä