Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa miesten ja poikien kalsareissa on edessä aukko?

Vierailija
22.01.2012 |

Alla olevan kalsarikeskustelun innoittamana pakko kysyä tätäkin...

Olemme asuneet Keski-Euroopassa useamman vuoden, enkä koskaan ole aiemmin törmännyt poikien alushousuihin, joissa olisi edessä (muna-)aukko.

Onneksi löysin H&M:ltä ns. normaalejakin alushousuja pojilleni.

Kysymys: Mitä sillä aukolla tehdään? Onko se ehkä välttämättömyys Suomen pakkasilla puskakusella käydessä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies ujuttaa pilinsä sepaluksesta pissatessaan, esim. farkkujen vetoketjusepaluksesta?

Yläpeukuta jos teet niin.

Tottakai farkkujen vetoketjusepaluksesta, mitenkäs muutenkaan. En kai housuihinkaan kuse vaan pili pitää ottaa esiin.

Pisuaarilla huvittaa nuoret tyypit jotka kovalla kilinällä aukovat vöitään ja riisuvat housujaan suunnilleen nilkkoihin kuin pikkupojat kustessaan. Sitten perään pitkä pukemisoperaatio.

Itselle riittää vetoketjun aukaisu.

Vierailija
22/48 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän munan pitää tuulettua!! Muuten olis semmonmen käry, että hyh hyh..

Miks tyttöjen pikkuhousuissa ei oo jonkinlaista "tuuletus aukkoa" tyttöjen pimpit on tärkeää "tuulettaa"

Ei koska se aukko poikien alusvaatteissa on sen takia että pippelin on helppoa ottaa esille ku menee "pika pisille" eli letku uloos pissaa..... ja letku sisää takas, mun mielestä täysin turha juttu. Vedän mielummin bokserin etuosaa vähän alaas ja otan letkun uloos ja sit pissaan ja letku takas.

Mulla on hassu pikku tarina tästä mulla oli ekat bokserit olin silloin 16 mulla oli 160 cm bokserit ja olin yli 170 cm mutta mahtui hyvin päälle olin kotona sit päätin kokeilla pissata siitä aukosta eessä kauan kaivelin saadakseni pippelin (vihdoin) uloos sieltä ja sit snäp AIJ!!! Se aukko oli tiukka että pippeli puristui siinä vähän eli pippeli juuttui kiinni aukkoon ja olinkohan 5-7 minuuttia yritin saada pippelin takaisin housuihin ja kun vidoin sain niin päätin vedän etuosaan vaan alaas pippeli selvisi kyllä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/48 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alla olevan kalsarikeskustelun innoittamana pakko kysyä tätäkin...

Olemme asuneet Keski-Euroopassa useamman vuoden, enkä koskaan ole aiemmin törmännyt poikien alushousuihin, joissa olisi edessä (muna-)aukko.

Onneksi löysin H&M:ltä ns. normaalejakin alushousuja pojilleni.

Kysymys: Mitä sillä aukolla tehdään? Onko se ehkä välttämättömyys Suomen pakkasilla puskakusella käydessä?

Ei kaikissa boksereissa/alusvaatteissa oo aukkoa mulla on vaan yhdet joissa oli aukko ja asun Suomessa

Vierailija
24/48 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli enempi "vakiovaruste", nykyisin taitavat ainakin lyhyet olla enempi aukottomia. Korkeanpivyötäröisissä pitkissä ihan käyttökelpoinen ominaisuus.

Vierailija
25/48 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itkeä. Kyllä lapsenmieliset aikuise oppii. Kenen muna mahtuu aukoista hyvin? Lasten ehkä? Muutenki saastaista sellasesta aukosta tuoda ulos ja sisään.

Vierailija
26/48 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi kätevämpää, että tuuletusaukko olisi takapuolella.

Vierailija
27/48 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole käyttänyt kyseistä aukkoa vaan olen aina laskenut kalsarien vyötäröä virtsatessani.

Vierailija
28/48 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enimmäkseen siksi, että pääsee kuselle

Vierailija
29/48 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla noin yksinkertainen. Riittää kun laskee etupuolelta kymmeniä senttejä...

Vierailija
30/48 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomalainen on sivistynyt eikä mikään villi-ihminen.

Vierailija
31/48 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, täällä naiset julistavat, että sepalus on tarpeeton ja poissa muodista. Kyllä se vaan on käytännöllisyyssyistä niissä kalsareissa, hyvät neidit ja rouvat. Ei sitä astiankuivauskaappiakaan ole muualla maailmassa paljon viljelty, vaikka se on kätevä kapine. T. mies 54v

Olitko sä 54 jo 4 vuotta sitten?

Vierailija
32/48 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luin tämän ketjun?

Vierailija
33/48 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit on nopeampi lajitella kun näkee heti kenen kalsarit kyseessä.

Vierailija
34/48 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen koloon voi tyydyttää itsensä . Ei tartte naista mihinkään . Näin on nyppylät.

Vierailija
35/48 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kerran kikkeli vetoketjun väliin.

Sattui vietävästi.

Vierailija
36/48 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vapautusaukko, jos alkaa puristaa? Isokokoisille.

Vierailija
37/48 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö

Vierailija
38/48 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu.

Vierailija
39/48 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapuolelle kaipaisin paskantamisluukkua.

Vierailija
40/48 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa leffoissa pannaan housuja riisumatta!

Nyt selvis!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi