Miksi Suomessa miesten ja poikien kalsareissa on edessä aukko?
Alla olevan kalsarikeskustelun innoittamana pakko kysyä tätäkin...
Olemme asuneet Keski-Euroopassa useamman vuoden, enkä koskaan ole aiemmin törmännyt poikien alushousuihin, joissa olisi edessä (muna-)aukko.
Onneksi löysin H&M:ltä ns. normaalejakin alushousuja pojilleni.
Kysymys: Mitä sillä aukolla tehdään? Onko se ehkä välttämättömyys Suomen pakkasilla puskakusella käydessä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän munan pitää tuulettua!! Muuten olis semmonmen käry, että hyh hyh..
Miks tyttöjen pikkuhousuissa ei oo jonkinlaista "tuuletus aukkoa" tyttöjen pimpit on tärkeää "tuulettaa"
Ei koska se aukko poikien alusvaatteissa on sen takia että pippelin on helppoa ottaa esille ku menee "pika pisille" eli letku uloos pissaa..... ja letku sisää takas, mun mielestä täysin turha juttu. Vedän mielummin bokserin etuosaa vähän alaas ja otan letkun uloos ja sit pissaan ja letku takas.
Mulla on hassu pikku tarina tästä mulla oli ekat bokserit olin silloin 16 mulla oli 160 cm bokserit ja olin yli 170 cm mutta mahtui hyvin päälle olin kotona sit päätin kokeilla pissata siitä aukosta eessä kauan kaivelin saadakseni pippelin (vihdoin) uloos sieltä ja sit snäp AIJ!!! Se aukko oli tiukka että pippeli puristui siinä vähän eli pippeli juuttui kiinni aukkoon ja olinkohan 5-7 minuuttia yritin saada pippelin takaisin housuihin ja kun vidoin sain niin päätin vedän etuosaan vaan alaas pippeli selvisi kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Alla olevan kalsarikeskustelun innoittamana pakko kysyä tätäkin...
Olemme asuneet Keski-Euroopassa useamman vuoden, enkä koskaan ole aiemmin törmännyt poikien alushousuihin, joissa olisi edessä (muna-)aukko.
Onneksi löysin H&M:ltä ns. normaalejakin alushousuja pojilleni.
Kysymys: Mitä sillä aukolla tehdään? Onko se ehkä välttämättömyys Suomen pakkasilla puskakusella käydessä?
Ei kaikissa boksereissa/alusvaatteissa oo aukkoa mulla on vaan yhdet joissa oli aukko ja asun Suomessa
Ennen oli enempi "vakiovaruste", nykyisin taitavat ainakin lyhyet olla enempi aukottomia. Korkeanpivyötäröisissä pitkissä ihan käyttökelpoinen ominaisuus.
Anna itkeä. Kyllä lapsenmieliset aikuise oppii. Kenen muna mahtuu aukoista hyvin? Lasten ehkä? Muutenki saastaista sellasesta aukosta tuoda ulos ja sisään.
Minustakin olisi kätevämpää, että tuuletusaukko olisi takapuolella.
Ikinä en ole käyttänyt kyseistä aukkoa vaan olen aina laskenut kalsarien vyötäröä virtsatessani.
No enimmäkseen siksi, että pääsee kuselle
Ei kannata olla noin yksinkertainen. Riittää kun laskee etupuolelta kymmeniä senttejä...
Koska Suomalainen on sivistynyt eikä mikään villi-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, täällä naiset julistavat, että sepalus on tarpeeton ja poissa muodista. Kyllä se vaan on käytännöllisyyssyistä niissä kalsareissa, hyvät neidit ja rouvat. Ei sitä astiankuivauskaappiakaan ole muualla maailmassa paljon viljelty, vaikka se on kätevä kapine. T. mies 54v
Olitko sä 54 jo 4 vuotta sitten?
Pyykit on nopeampi lajitella kun näkee heti kenen kalsarit kyseessä.
Siihen koloon voi tyydyttää itsensä . Ei tartte naista mihinkään . Näin on nyppylät.
Mulla jäi kerran kikkeli vetoketjun väliin.
Sattui vietävästi.
Joku vapautusaukko, jos alkaa puristaa? Isokokoisille.
takapuolelle kaipaisin paskantamisluukkua.
Vierailija kirjoitti:
Monissa leffoissa pannaan housuja riisumatta!
Nyt selvis!!!
Tottakai farkkujen vetoketjusepaluksesta, mitenkäs muutenkaan. En kai housuihinkaan kuse vaan pili pitää ottaa esiin.
Pisuaarilla huvittaa nuoret tyypit jotka kovalla kilinällä aukovat vöitään ja riisuvat housujaan suunnilleen nilkkoihin kuin pikkupojat kustessaan. Sitten perään pitkä pukemisoperaatio.
Itselle riittää vetoketjun aukaisu.