alkoholin juomisesta kysymys.
Mistäköhän mahtaa johtua, että jotkut ihmiset tulevat heti känniin? Mulla on sellaisia tuttuja jotka ovat juoneet vaikka vain puoli pulloa olutta, niin johan alkaa jo puhe sammaltamaan ja olemus huojua. Ja tiedän, että nämä ihmiset eivät ole aivan tottumattomia alkoholin käyttäjiä, mutta eivat myöskään mitään tenukeppejä. Tietääkö kukaan muu tälläisiä tapauksia? Se on minusta outoa. Nouseeko niillä olut salamana päähän. Itse joudun juoda ainakin pari olutta, että yhtään edes tuntuu. Ja itsekkään en juo kovin usein. Ehkä kerran kuussa.
Kommentit (2)
varmaan monesta muustakin asiasta kuin siitä, miten tottunut alkoholinkäyttäjänä on. Jos juo tyhjään vatsaan, nousee päähän varmaan nopeammin kuin jos olisi juuri ruokaillut ennen kuin juo alkoholia. Ehkä on väsynyt ja alkoholi vaikuttaa voimakkaammin, naisilla kuukautiset saattavat voimistaa alkoholin vaikutusta...
Alkoholi nousee ensimmäisen kulauksen jälkeen heti päähän, sitten vaikutus "laimenee" heti ja joutuukin juoda pari pulloa ennenkuu nousee taas kunnolla päähän... Olen aika isokokoinen nainen, eli ei ole siitäkään kiinni...