Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen lopettamassa imetystä.. (ov)

Vierailija
13.11.2005 |

tarvitsisin neuvoja. neuvolan ainoa neuvo oli: kannattaa jatkaa mahdollisimman pitkään. itse kuitenkin haluan lopettaa, eikä 6kk vauvakaan enää oikein välitä tissistä. olen nyt vähentänyt imetystä pikkuhiljaa ja imetän pääasiallisesti vain öisin + korkeintaan pari kertaa päivässä vähän. mutta milloin on sopiva aika lopettaa KOKONAAN? tuntuu siltä ettei maidon tulo kuitenkaan vähene tarpeeksi, sitä tulee sen verran että jos olen 12 tuntiakin imettämättä, niin tissit ovat aivan täydet ja kipeät.. vinkkejä? eli pointti oli se, että kuinkahan nopeasti maidontulo loppuu kokonaan, ja " pitääkö" imettää niin pitkään kun maitoa tulee......

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnan imemisestä, mutta siihen ei vain enää mene kovin kauan aikaa kerralla. Olet jo huomannutkin, että rinnat tulevat pian ihan täydeksi, joten lapsesti itse asiassa kerralla ehtii imeä aika paljonkin.

Jos kuitenkin olet halukas lopettamaan imetyksen niin sitä voi lopetella pikku hiljaa. Jättää imetyskertoja väliin, jotta maidontuotanto hiljenee. Jos lapsesi hyväksyy pullon tai mukin, niin eikähän se pikku hiljaa onnistu.

Vierailija
2/2 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun rinnat tulee täyteen tyhjennät niitä vain vähän. kun kysyntä vähenee;vähenee myös tuotanto. pikkuhiljaa se loppuu kokonaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla