Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

häpyluuun kohdalla/alavatsalla jomotusta...

13.11.2005 |

rv 13 menossa ja pari päivää on alavatsaa tai häpyluun kohtaa pikemminkin jomotellut, välillä tuntuu nivusissa saakka. Tavallaan muistuttaa liitoskipuja, mutta esikoista odottaessa liitoskivut tuntuivat lähinnä liikkuessa... JA paljon myöhemmin... Pari viikkoa alapäässä tuntunut myös painetta ja välillä tuntuu, että meinaako se vauva tulla pois sieltä kokonaan :/ Äitini tosin sanoi, että siskoani odottaessa hänelläkin tuntui kauheaa painetta jalkovälissä varsinkin alkupuolella raskautta. Lieneekö sitten ihan normaalia? Esikoista odottaessa vauva alkoi painaa joskus 30 raskausviikon tienoolla, kun laskeutui jo lähtökuoppiinsa " hieman" ajoissa. Tuntui kuin olisi pallo jalkojen välissä kävellyt... Mulla pienestä varresta huolimatta kuulemma tilavan sorttinen lantio. Voiskohan sillä olla osuutta asiaan. Voikohan se kohtu painaa jo nyt?

Toi kipuilu mua enemmänkin kyllä pelottaa. Kaksi keskenmenoa on takana ja vaikka np-ultrassa kaikki olikin tällä kertaa paremmin kuin hyvin, se pelon mokoma takaraivossa ei ota hellittääkseen.

Sinänsä noi kivut ei kyllä supistuksiakaan muistuta, kun ei ole mitenkään jaksoittaista vaan tuntuu lähes koko ajan. Pitkällään ei niin paljon kuin pystyssä... Onko kellään ollut samanlaista näillä viikoilla? Neuvolaan on vielä aikaa, mutta tällä menolla änkeän sinne jo ens viikolla kuunteluttamaan sydänääniä. Milloinkahan musta on täysin hermoheikko tullut? Vieläkään en juuri uskalla edes ajatella koko raskautta... Paitsi silloin kun tuntuu jotain epämääräisiä oireita... *huoh*

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis sekä noista häpyluun kivuista että noista peloista.

Mulla kans noin viikon verran ollu välillä todella kivuliasta jomotusta häpyluun alueella ja hieman myös nivusissa, siellä kyllän enemmänkin sellaista repivää. Kokeneemmat ovat kertoneet, että tuo jomotus ainakin on niitä liitoskipuja ja vaihtelevat kuulemma todella paljon, että koska tulevat ja onko niitä juuri ollenkaan. Olo on mulla ollu ainakin sellainen, että tehnyt mieli ottaa kädellä kiinni ja painaa takasin päin, jos tuosta nyt jotain ymmärtää. Kävellessä myös tuntunut välillä aika kovasti ja joskus myös yöllä kun on herännyt kääntämään kylkeä niin melkein on tehnyt mieli ääneen huutaa kun niin kipeetä ottaa.

Ja sitten niistä peloista: mulla kans kaks keskenmenoa takana, ensimmäistä odotan ja vaikka nyt tosiaan jo rv 20, niin edelleen noin kovat kivut pistää todellakin mietityttään, että onko kaikki kunnossa. Sitten iskeekin luulotauti, esim. nyt kun kivut on vähän hellittäneet ja masu tuntuu muutenkin pehmeämmältä niin kieltämättä alkaa usko loppua. Onneksi on rakenneultra keskiviikkona niin pääsee tilanteen tasalle! Toivotaan, että siellä kaikki on kuitenkin niinkuin pitääkin, mitäs tässä loppujen lopuksi muutakaan voi!

Toivotaan nyt siis tosiaan, että nämä oireet kuuluvat asiaan ja kaikki menee hyvin!

Finnmar ja Tähti 20+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla