Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain optiomiljonääri äänestää Saulia

Vierailija
22.01.2012 |

Niinistö on kokoomuslainen vaikka voissa paistaisi ja se näkyy mm. siinä, että taustalla on suomen rikkaimmat liikemiehet. Eli jos Niinistöstä tulisi pressa, niin hän tekisi kaikkensa että tukijat ovat tyytyväisiä. Herääkin kysymys, että onko Sinun perheesi etu sama kuin jonkun Elopin perheen, joka ei tarvi äitiyspäivärahoja, ei julkista terveydenhuoltoa..

Pahinta, että hän ei edes kerro selvästi Nato-kantaansa (lue: haluaa liittyä Natoon, mutta ei sano sitä nyt selvästi). Kiero!

Ja se Guggenheim. Luuleeko joku tosiaan, että Niinistö ei halua sitä tänne, kun kaikki Niinistön tukijat, liikemiehet ovat eniten museota Suomeen vinkumassa? :) Naiivius on suloista.

Stubb sai melkein orgasmin kun puhui museosta taannoin uutisissa ja Niinistö, joka omaa saman arvomaailman, ei muka halua sitä. Taas viedään tyhmää narussa äänestyskopille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kiva silti huomata, että tämä kansan harhaanjohtaja on laitettu tenteissä koville. Mm. viime vaalien työväen presidentti -kampanjasta. Tosiaan, tuo miljonäärien pressa olisi Niinistön kohdalla osuvampi.

Vierailija
2/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäisi, jos Saulin kaltainen pappa menisi nuoren naisensa kanssa valtiovierailulle, hyi saasta! Luulisivat varmaan, että on tyttärensä kanssa lähtenyt...Onhan se Sauli muutenkin ihan vanha ja jotenkin kurttuinen, varmaan siksi kun on polttanut röökiä vuosikymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan itkette.

Suomen kansa on sen verran fiksua että äänestää parhaasta ehdokkaasta eli Sauli Niinistöstä seuraavan presidentin.

Haittaakse?

Vierailija
4/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se äänestää Niinistöä.

Vierailija
5/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan itkette.

Suomen kansa on sen verran fiksua että äänestää parhaasta ehdokkaasta eli Sauli Niinistöstä seuraavan presidentin.

Haittaakse?

Koska tienaan kuussa vaivaiset 4000 euroa ja pitäisi tienata 30 000, jotta Kokoomushenkistä ihmistä motivoisi ajaa asioitani. Presidentti luopuu tosiaan puoluekirjastaan, mutta ei ajatusmaailmastaan. Niinistöllä on tiukka ote myös sisäpolitiikkaan (veroihin) ja se ote ei minua tällaisena neljä tonnia tienaavana köyhänä paljon lohduta!

Vierailija
6/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kiva silti huomata, että tämä kansan harhaanjohtaja on laitettu tenteissä koville. Mm. viime vaalien työväen presidentti -kampanjasta. Tosiaan, tuo miljonäärien pressa olisi Niinistön kohdalla osuvampi.

Saman olen huomannut ja ihmettelen kovasti, että miten joku tämän jälkeen voi sauhu-Saulia äänestää? :)

Vierailija
7/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvä kun katsoo av-palstaakin niin valtaosa aloituksista koskee Haavistoa. Osa on negatiivisia aloituksia, mutta niin se menee, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.

Niin, että kiitti vaan Saulin kannattajat, kun autatte meidän presidentin voitton, siis älykkään, sopivan ikäisen ja terveen sekä komean Pekka Haaviston Suomen tasavallan presidentiksi! Kiitos!

Vierailija
8/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelutuella ja satunnaisilla keikkaduuneilla elävä sh-opiskelija, joka äänestää Niinistöä. Kaikki muut vaihtoehdot ku tuntuu olevan huonoja.

Vierailija
9/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin häntä myös 6 vuotta sitten. Se, kuka on presidenttinä, ei vaikuta minun asemaani työssäni tai palkkaani yhtään mitään. Presidentiksi pitää valita henkilö, joka on paras edustamaan Suomea ja arvokkain toimimaan maamme ykköshenkilönä. Siis selvä valinta, Sauli Niinistö.

Vierailija
10/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista. Valitettavasti.

Vierailija
11/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin häntä myös 6 vuotta sitten. Se, kuka on presidenttinä, ei vaikuta minun asemaani työssäni tai palkkaani yhtään mitään. Presidentiksi pitää valita henkilö, joka on paras edustamaan Suomea ja arvokkain toimimaan maamme ykköshenkilönä. Siis selvä valinta, Sauli Niinistö.

Ja äo oli?