Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI HAAVISTOA PRESSAKSI.

Vierailija
22.01.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAKKONEN ON YKKÖNEN!

Vierailija
2/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän maa siihen haavistoon kaadu, vaikka se sitten presidentti oliskin...minä äänestin pekkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei?

Vierailija
4/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanjuhlat 2012 ja homopari vastaanottamassa kirkon korkeinta virkamiehistöä ja piispoja sun muita. Aika hmmm... etten sanoisi vaivaannuttavaa.

Vierailija
5/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanjuhlat 2012 ja homopari vastaanottamassa kirkon korkeinta virkamiehistöä ja piispoja sun muita. Aika hmmm... etten sanoisi vaivaannuttavaa.

Minä uskon että Jeesus olisi hyväksynyt homoparit. Kirkonmiehiin en ole koskaan uskonut.

Vierailija
6/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei vaivaannuttaisi. Ja mistäs tiedät, että Pekka järjestäisi samanlaiset juhlat kuin aiemmat pressat? Presidenttihän niistä päättää.

Vierailija
7/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää äänestäkö Haavistoa. Maat, joissa homous on kuolemanrangaistuksen arvoista, ottavat Suomen silmätikukseen, jolloin suhteet muihin maihin siis huononevat ja terroriuhka kasvaa.

Vierailija
8/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää äänestäkö Haavistoa. Maat, joissa homous on kuolemanrangaistuksen arvoista, ottavat Suomen silmätikukseen, jolloin suhteet muihin maihin siis huononevat ja terroriuhka kasvaa.

Tää oli hyvä :D :D

Meni kahvit nenään

Vierailija
9/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tätä sanonut ääneen niin mulle vaan vastataan että huhhuh, on niin kaukaahaettua että. Ei todellakaan mielestäni! Meillä Suomessa homous saattaa olla ei-niin-merkitsevä-seikka mutta maailmassa on lukuisia maita joissa näin ei todellakaan ole! Eikä ko maita voi mitenkään sulkea ulkopolitiikastamme pois.

Vierailija
10/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan sitä saa varoa kaikkea "mitä ne meistä ajattelee".

Vierailija
11/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tätä sanonut ääneen niin mulle vaan vastataan että huhhuh, on niin kaukaahaettua että. Ei todellakaan mielestäni! Meillä Suomessa homous saattaa olla ei-niin-merkitsevä-seikka mutta maailmassa on lukuisia maita joissa näin ei todellakaan ole! Eikä ko maita voi mitenkään sulkea ulkopolitiikastamme pois.

Niin että sä valittet presidentin sen perusteella mitä joku muu saattaa ajatella? Me valitaan presidenttiä suomelle...ei millekkään muulle maalle.

Vähän on itsetunto nyt pohjalukemissa jos pitää muita kumarrella. Mitä sitte jos joku musulaami vähän suuttuu...sit se tulee ja lyö sua puukepillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä