Suosittele ripsiväriä!
Etsin TODELLA tuuheuttavaa vedenkestävää ripsaria. Etsin sellaista false lash -vaikutelmaa! Hinnalla ei väliä.
Osaisitko suositella jotain merkkiä?
Kommentit (13)
Myös Cover Girlin Lash Blast Fusion on suosittu (saakohan Suomesta?), ehkä Fiberwigin kuitumaskarakin voisi toimia, vaikka ne on ehkä enemmän pidentäviä, mutta kyllähän niistä tuuheuttakin tulee.
Lisää suosituksia! Tuo Max Factor,False Lash Effect.. Onko vedenkestävä?
Kun kerran kokeilet, et enää muuhun vaihda.
Diorshow Black Out on muistaakseni näyttävin, tuuheuttavin ja Iconic taivuttava. Tavallinen sopii ihan arkikäyttöön (useammalla kerroksella silläkin saa näyttävät ripset). Kaikkia saa vedenpitävinä.
Ostin seuraavalla kerralla max factoria.
Diorshow Black Out on muistaakseni näyttävin, tuuheuttavin ja Iconic taivuttava. Tavallinen sopii ihan arkikäyttöön (useammalla kerroksella silläkin saa näyttävät ripset). Kaikkia saa vedenpitävinä.
sillä voi kylvettää mummoja saunassa aamupäivän ja ripsissä pysyy!
Lisää suosituksia! Tuo Max Factor,False Lash Effect.. Onko vedenkestävä?
False Lash Effectiä saa myös vedenkestävänä, itse tosin sitä en ole kokeillut, ainoastaan sitä tavallista.
pestä pois (ja niitä ripsarihileitä saa huuhdella lavuaarin pohjalta). Muuten on munkin mielestä hyvä ripsiväri
7
pestä pois (ja niitä ripsarihileitä saa huuhdella lavuaarin pohjalta). Muuten on munkin mielestä hyvä ripsiväri7
Lisäksi sen kuivuminen kestää tolkuttoman kauan, joten jos on yhtään pidemmät tai edes taivutetut ripset, niin se suttaantuu yläluomelle.
Toinen surkea merkki on Qlinique (kirjoitetaanko se noin), siis ripsarien osalta. Ärsyttävät silmiä hullun lailla, vaikka mainostavat niin hypoallergeenisina. Luomivärit ja huulipunat sen sijaan hyviä eivätkä ärsytä.
Ostin seuraavalla kerralla max factoria.
Mä käyätn säännöllisesti sitä kanebon 38:n tuuheuttavaa versiota. Se ei tosiaan ole mikään supertuuheuttava vaan aika maltillinen, ja ei tosiaan lähde ihan pienellä huuhtaisulla pois.
Toinen mitä käytän on se lorealin ripsiväri, jossa on se valkoinen aine ja varsinainen ripsiväri. Käytän siis sitä versiota, jonka saa lämpimällä vedellä pois. Tuo kyllä tekee ripsistä suht massiiviset, mutta ei täydellinen ole sekään. Ensinnäkin se puolestaan lähtee turhankin helposti pois. Esim jos silmät vuotavat (ja mulla vuotaa helposti), niin tosi herkästi kyllä irtoaa ripsiväriä. Lisäksi tuo menee helposti vähän sellaiseksi kokkareiseksi. Toisaalta tykkään käyttää silloin jos oikein laittaudun, kun tosiaan tekee kyllä ripsistä massiivisemmat.
Onkohan olemassa muita ripsivärejä, jotka lähtee lämpimällä vedellä pois? Mä en meinaan tavallisia voi käyttää kun ne on heti pitkin naamaa, ja vedenkestävät taas on niin työläitä poistaa että mä en viitsi niitä enää käyttää. Käy meinaan yleensä niin, etten vaan jaksa poistaa ollenkaan...
Eli jos jollain on tietoa muista vain lämpimällä vedellä lähtevistä ripsareista niin kuulisin mielelläni! Kun ostin Stockalta viimeisimmät, niin myyjä väitti että muita tuollaisia pelkällä lämpimällä vedellä lähteviä ei olisi, mutta sitten myöhemmin kuulisi että niitä olisi sittenkin. Eli tietääkö kukaan? :O
valmiiksi tuuheahkoihin, mutta hennompiin ripsiin. Mulla sellaisissa on tuo Iconic käytössä, ja taivutus+erottelukyky on ihan loistava. Ja tässä sitä pelätään, että lopetetaankohan se, kun niitä on nyt näkynyt alessa joka puolella.
valmiiksi tuuheahkoihin, mutta hennompiin ripsiin. Mulla sellaisissa on tuo Iconic käytössä, ja taivutus+erottelukyky on ihan loistava. Ja tässä sitä pelätään, että lopetetaankohan se, kun niitä on nyt näkynyt alessa joka puolella.
Itse kaipaan pidennystäkin reippasti, siksi käytän l'extremeä, Hypnose on tuuheuttavampi, muttei pidennä niin hyvin.Selkeästi parhaat ripsarit musta ja oon kokeillut aika tavalla muitakin kunnon merkkejä