Mitkä lomakohteet ovat lämpimiä hiihtolomalla?
Mihin kannattaisi suunnata hiihtolomalla? Ei Thaimaa eikä Egypti, eikä myöskään Amerikka (liian kaukana). Ehdotuksia?
Onko Kanariansaarilla lämmintä jo tuohon aikaan? Euroopassa ei ainakaan missään taida olla?
Kiitos!
Kommentit (53)
No australia, malesia?
Kiitos näistä. Australian jätän suosiolla, tosiaan vain viikko aikaa reissata ja sinne ei kai alle 20 tunnin taida päästä. Malesia vois olla kiva, katson sitä! Kiitti!
ap
Se on oleellinen tieto ja saattaa kiinnostaa muitakin keskustelijoita.
Tunisiaan?
siellä on lämmintä, niin on hyvinkin harkitsemisen arvoinen. Eli ilmeisesti on?
Kiitos!
ap
alkaa olla viimeiset ajat varata. Ainakin Lomamatkoilla oli pari viikkoa sitten tarjota vain Inglesiä, Thaimaata ja Egyptiä.
En tiedä miten noihin Kanarian kohteisiin sitten omatoimimatkailu onnistuu.
oli, että missäpäin on lämmintä, ei että missä Lomamatkoilla on vielä tilaa....en arvannut, että hormoonihirviöt ovat täällä valloilaan ja asiasta ei saa taas poiketa, kun palstamamma lentää komeasti kaaressa persuksilleen.
pitää poiketa asiasta, kun ihan selkeästi kysyin vain että missä lomakohteissa on lämmintä? En tee mitään sillä tiedolla, että mihin Lomamatkat vielä myy matkoja.ap
Kanarialla ei ole välttämättä kaikenaikaa lämmintä. Etkä kirjoittanut, että mitään muuta ei sitten sinulle saa puhua.
Toivottavasti et irl-keskusteluissa ole ihan yhtä rajoittunut.
Esitin kysymyksen, johon kaipaan vastausta. Jos sulla ei ole antaa vastausta, niin voi jättää sitten kirjoittelun väliin. En oikein ymmärrä miksi pitää tulla vastaamaan jotain ihan muuta kuin mitä kysytään.
Ja kyllä mua ihan irl ärsyttää ihmiset jotka ei ymmärrä kysymyksiä vaan höpisevät jotain omiaan.
Ja kiitin siitä tiedosta jo,että Kanarialla ei välttämättä ole koko ajan lämmintä.Tämä on juuri se syy miksi kysyn täällä netissä, kun matkayhtiöiden mielestähän siellä on koko ajan upea sää, vaikka totuus on toinen.
ap
minä hyväkäs ehdotin niitä brasiliaa ym myös. Lentomatkat on jopa lyhyempiä niihin kuin malesiaan =)
Arabiemiraatit.
Ja tilaa kyllä löytyy muihinkin kohteisiin, siitä ei ole huolta...
tästä! Joo tiedän että tilaa on, siks en tosiaan keltään tarvii siitä mitään infoa. Yleensä tilaa kyllä löytyy aina joltain matkayhtiöltä.
Tutustun Arabiemiraatteihin..Tosin mieheni on kyllä Dubaissa ollut joten tuskin sinne, mutta ehkä joku muu kohde vois olla hyvä!
ap
Onneksi joku sentään tässäkin keskustelussa ymmärsi etten vittuilemaan tullut vaan ihan vain halusin kertoa tilanteen, jos tätä joku muukin matkoista haaveileva vielä lukee.
Sen sijaan hän ei osaa katsoa missä on hiihtolomalla takuulämmintä
Minusta on ystävällistä ja oleellista kertoa myös, missä on tilaa vielä. Se on oleellinen tieto ja saattaa kiinnostaa muitakin keskustelijoita.
minä hyväkäs ehdotin niitä brasiliaa ym myös. Lentomatkat on jopa lyhyempiä niihin kuin malesiaan =)
no en tosiaan halua nyt sinne Amerikkaan, menen sinne sitten kun mulla on vähintään se kaks viikkoa aikaa. Ja Brasiliaan lentää kyllä kauemmin kuin Malesiaan.
ap
mutta nämähän ovat sivuseikkoja...
Tunisiassa ei ole lämmintä!
oikeesti oo?
ap
luettavaan.
Haa, näin tyhmään väittelyyn en ole täällä pitkään aikaan päässytkään.
Enkä minä löytänyt matkatoimistoa joka tekisi sinne matkoja mutta nämähän ovat sivuseikkoja...
onkin sivuseikkoja, osaan kyllä varata lennot ja hotellit erikseenkin jos johonkin oikein kovasti haluan.
ap
Se on oleellinen tieto ja saattaa kiinnostaa muitakin keskustelijoita.
voisi olla oleellinen tieto, JOS tietäisit kaikkien matkayhtiöiden, kaikkien lentoyhtiöiden ja kaikkien kohteen hotellien tilanteen. Mutta jos tiedät vain sen, että yksi matkanjärjestäjä on saattanut myydä sen jo loppuun, sillä tiedolla ei tee mitään.
ap
oikeesti oo?ap
mutta esim. Sansibarilla Afrikassa on lämmintä.
Maaliskuun puolivälissä oltu ja hetkittäin jopa kylmä ja satoi todella paljon. Todella pettymys.
oikeesti oo?ap
Enkä minä löytänyt matkatoimistoa joka tekisi sinne matkoja mutta nämähän ovat sivuseikkoja...
onkin sivuseikkoja, osaan kyllä varata lennot ja hotellit erikseenkin jos johonkin oikein kovasti haluan.ap
Kenia, Intia
Sri Lanka
vois olla hauska, sitä pitää tutkia enemmän! Intiaan mieheni ei jostain syystä halua. Sri Lankassa taitaa olla monsuuniaika?
ap
Siitä voi tehdä oletuksen, ettei kaukokohteet käy. Mutta Thaimaan suunnalla olisi lämmintä ja Egyptin naapurimaissa.