Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä meinas taas itku päästä, kun katsoin vatsaani peilistä...

Vierailija
21.01.2012 |

olen käynyt salilla ja jumppaillut mutta ei tunnu vatsa kiinteytyvän millään.. muuten paino ok mutta vatsa on niin törkeen näkönen. napa ei edes näy kun ryttyjä tulee siihen niin paljon.. synnytyksestäkin jo 2vuotta olis ihana saada kesäks kroppa kuntoon. uskaltaakohan kuvan ottaa ja tänne pistää

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla lailla minunkin vatsalihakset piirtyy tuohon rintojen alle, mutta alavatsalla on hirveä makkara. Suorassa seisten minun maha vielä jotenkin menettelee, mutta voi juma kun mä istun, niin mulla on se makkara sylissä :(

Pari vuotta oon vetäny treeniä ja kuntosalin vatsalihaslaitteilla pusken 60kg painoilla pitkiä sarjoja, mutta ei auta treeni minunkaan maggaraan, ei :/

Vierailija
22/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aineenvaihdunta saa kyytiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä personal trainer voisi antaa sinulle juuri sopivat treeniohjeet? Minä vannon kaksi raskautta läpikäyneenä itse pilateksen nimeen. Siinä treenataan syviä lihaksia. Kovasti tsemppiä sinulle, joskaan minäkään en ole sitä mieltä, että vatsasi olisi mikään ruma! Pilatesta olen itse tehnyt DVD:ltä kotona 2 - 3 krt/vko.

Vierailija
24/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kannata antaa koko elämän pyöriä oman navan ympärillä:)! Täydellisyys on vastenmielistä, "pikkuviat" tekee ihmisestä mielenkiintoisen. Ei ne miehetkään, joiden vuoksi mahamakkaroista ahdistutaan, ole täydellisiä.

Vierailija
25/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt myös napa samalla lailla pilalle. Sitten kun olen varma että lisää lapsia ei tule, niin hakeudun plastiikkakirurgille.

Vierailija
26/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta sellainen kurttupussi minullakin on alavatsalla. Rinnat menivät pilalle (tuli paljon raskausarpia), kun maito nousi synnytyksen jälkeen. Imetyksen jälkeen jäljelle jäi pienet roikkuvat nahkapussit. Alakertaosastosta en edes mainitse mitään. Tiesin, että raskaus/synnytys muuttaa vartaloa, mutta minulla se pilasi kaiken pysyvästi. Ihmettelen miten mies pystyy oksentamatta harrastamaan seksiä kanssani.

Vierailija
27/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on litteä masu. No, taas nähdään ettei kilot kerro kaikkea!

Vierailija
28/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on litteä masu. No, taas nähdään ettei kilot kerro kaikkea!

Vierailija
29/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamalaa jos synnyttäneen naisen maha ei saa näyttää enää edes tolta. Olisin tosi tyytyväinen tohon. Eikö sen nyt jokainen tajua että raskaus muuttaa vartaloa ja on ihan normaalia että äidin kroppa ei oo enää samanlainen kun lapsettoman ihmisen?

Vierailija
30/50 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon samoissa mitoissa sun kanssas ja mahassa vielä on synnytyksen jäljiltä jotain samanlaista, mutta ei haittaa, jos pukeutuu oikein. Katseita käännän näköjään silti. Mies sano vauvauinnin jälkeen, et huomas useemman miehen kattovan kun kävelin hakemaan kantokoppaa ja takas. Sano, et sitä eka häiritsi, mut sit totes, et kiva kun muutkin miehet kattoo vaimoa :) Mä en huomannu mitään, mut en muutenkaan huomaa, jos mua katotaan. Mulla päällä toppimallinen uikkari ja omastakin mielestä näyttää hyvältä. Biksuja en viel laittas itteni ylle ja vatsa häiritsee mut eihän sitä juuri kukaan nää. Tarkotus ois kans saada tuo kyl pois. Tommonen mun tapahtuma kyl tollanen nostattaa itsetuntoa synnytyksen jälkeen, joten biksut joskus, mut nyt toppi :) Tsemppiä treeneihin!

Vierailija
31/50 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa että jaksatte vaahdota tuollaisesta asiasta. Tuo maha on litteä, hoikka, lähestulkoon täydellinen. Itselläni on ruma ja oksettava pömppömaha enkä ole edes synnyttänyt saati sitten ollut raskaana. Arpiakin on, koska laihdutin 30 kiloa jokunen vuosi sitten ja iho ei pysynyt mukana. Eli mahani on täynnä makkaroita ja arpia ja siinä se vaan löllyy.

Kun nykyaikana suurin ja hirvein kauneussynti on näkyvä vatsa, niin miten edes kehtaatte latistaa meidän oikeasti rumavatsaisten itsetuntoa vinkumalla parista raskausarvesta kun kerran itse vatsa on litteä? Hankkikaa elämä!

Vierailija
32/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti vielä pahempi...

Vierailija
33/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahemman totuuden!! Tää on ihan järkyttävää toi vatsa näyttää tossa kuvassa sivustakin kamalalta. pituutta mulla on 167com ja painoa 54kg.

http://aijaa.com/010009403784

http://aijaa.com/002149403785

..kylläpäs tuli suuret näistä kuvista, voeh.

Vierailija
34/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tommosella on väliä?

Vierailija
35/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä itseasiassa edestäkään päin näytä ollenkaan pahalta. Sulla vissiin tullut raskausarpia ja ne on jo vaalenneet tosi hyvin. Napa on kieltämättä vähän persereijän näköinen, kun on tuolla tavalla rypyttynyt, mut se on mun mielestä pieni paha. Olet hyvissä mitoissa, etkä lihava vyötäröltä. Olet terve. Eiköhän ne rypyt siitä silotu vielä, kun aika kuluu. Ehkä voisit kokeilla jotain voidetta?

Vierailija
36/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä yhdestä navasta!!

Vierailija
37/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirurgin veistä. Ystävälläni samanlainen, rannalla käyttää kokouikkaria ja muutenhan tuo ei juuri haittaa (eihän mitään napapaitoja tarvi käyttää).

Vierailija
38/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirurgin veistä. Ystävälläni samanlainen, rannalla käyttää kokouikkaria ja muutenhan tuo ei juuri haittaa (eihän mitään napapaitoja tarvi käyttää).

Vierailija
39/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä peitit sun rakennekynnet ettei kukaan tunnistaisi sinua=D

Vierailija
40/50 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin se olisi imaistu sisään.