palkkani on 2050e/kk. onko se se "matalapalkkainen"?
Kommentit (27)
tuokin on hirveä summa rahaa. Mihin ihmiset edes saavat upotettua useita tonneja kuussa?
tuokin on hirveä summa rahaa. Mihin ihmiset edes saavat upotettua useita tonneja kuussa?
eli helposti menee:)
ap
kun itse saan käteen melkein tuplasti tuon. Ja kyllä senkin kulumaan saa: asumiseen vajaa kolmannes, ruokaan toinen mokoma, päivähoitoon ja lasten harrastuksiin n. 400 e/kk ja loput esim. vakuutuksiin, vaatteisiin ym.
Liittonne pitäisi olla aktiivisempi.
kun itse saan käteen melkein tuplasti tuon. Ja kyllä senkin kulumaan saa: asumiseen vajaa kolmannes, ruokaan toinen mokoma, päivähoitoon ja lasten harrastuksiin n. 400 e/kk ja loput esim. vakuutuksiin, vaatteisiin ym.
vaan Onko. Tuo on vähän yli suomalaisen keskipalkan.
Mutta helposti saa reippaan neljän tonnin palkankin menemään, kun kaksi tonnia menee lainan lyhennykseen:)
Johan on hurjat palkat suomessa, harva lontoolainen yltää 3000 palkkoihin
mutta mun mielestä on(vaikkei täs kysyttykään mielipiteitä?)mun kk palkka n.2000€+lisät päälle eli n.2200-2600€ eikä kyl meinaa millään riittää,olen 3 lapsen yh ja vuokra 1000€.pakko asuu näin isossa vuokra-asunnossa,kun lapsista yksi teini-ikäinen joka tarvitsee oman tilan.jos olis toinen tienaamassa samanverran niin vois pärjätäkin.
Vähän aikaa sitten uutisoitiin, että Suomessa keskipalkka on noin 3500 euroa.
Kun tätäkin palstaa seuraa, niin huomaa, että monen palkka on nykyään jopa 4000 euroa. Täällähän usein kysellään palkkoja.
Itsellänikin on matala palkka, alle 3000 euroa. Tuloerot ovat Suomessa kasvaneet ja kasvamaan päin. Suurituloisten palkkoja on nostettu.
Vähän aikaa sitten uutisoitiin, että Suomessa keskipalkka on noin 3500 euroa.
no lapsiahan voi hoitaa vaikka ilmaisiksi. On se niin kivaa ja helppoa. Eikä sillä ole mitään yhteiskunnallista merkitystäkään.
no lapsiahan voi hoitaa vaikka ilmaisiksi. On se niin kivaa ja helppoa. Eikä sillä ole mitään yhteiskunnallista merkitystäkään.
Vaatikaa enemmän palkkaa.
http://www.uusisuomi.fi/raha/116147-keskipalkat-julki-3255-%E2%82%ACkk
"Miehillä keskiansio oli 3655 €/kk ja naisilla 2838 €/kk. Mediaanipalkka oli tilaston mukaan 2 890 euroa, miehillä 3 306 euroa ja naisilla 2 550 euroa"
Vaatikaa enemmän palkkaa.
eivät osaa yhdistyä, vaan ennemin panettelevat toisiaan.
Liittojenkin pitäisi tuossa tehdä yhteistyötä, hoitoalalla naiset saattavat samallakin työpaikalla kuulua kaikki eri liittoihin.
Vaatikaa enemmän palkkaa.eivät osaa yhdistyä, vaan ennemin panettelevat toisiaan.
Liittojenkin pitäisi tuossa tehdä yhteistyötä, hoitoalalla naiset saattavat samallakin työpaikalla kuulua kaikki eri liittoihin.
Muutos voi alkaa heti kun asianomaiset toimivat.
Vaatikaa enemmän palkkaa.eivät osaa yhdistyä, vaan ennemin panettelevat toisiaan.
Muutos voi alkaa heti kun asianomaiset toimivat.
Lakkoon ne ei anna meidän mennä.
meillä kahden lh:n talous ja tiukilla ollaan kun molemmilla samat palkat ja 3 lasta.
ei vain hirveästi kiinnostaisi.
ap