Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä koloista nämä kiihkouskovaiset oikein öisin ryömivät tänne?

Vierailija
21.01.2012 |

Täällä onm yöaikaan todella sekopäistä juttua "tosiuskovat eivät äänestä syntistä homoa" jne - vastaavia juttuja ollut aiemminkin.

Nämä kirjoittajat aktivoituvat yöaikaan ja kirjoitusten taso on lähinnä sekopäistä. Kirjoitukset ovat niin samantyylisiä, että ovat yhdeltä tai kahdelta näppikseltä.

Mikä lahko valvoo öisin? Miksi nämä - nätisti sanottuna - hieman epätasapainossa olevat ihmiset valvovat öisinjka kirkoittelevat tänne?

Ja minä valvon koska lapsella on aivotärähdys ja häntä pitää herätellä säännöllisin väliajoin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä, siksi vietän aikaa täällä. Voisiko se olla niin, että uskovat "eivät saa" käydä AV:lla, mutta kun sen tekee yön pimeydessä, niin ei haittaa.

Vierailija
2/7 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mainio, ap. Olen uskovainen ja tykkään valvoa myöhään. Juuri juttelin puhelimessa miesystäväni kanssa ja nyt silmäilen nettiä ennen kuin menen nukkumaan. En ole tiennyt, että täällä on tuollainen ilmiö. Mitähän nyt sanoisi? No sanotaan vaikka, että hyvää yötä, Jeesus myötä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mä olen istunut kokoajan.

tosin olen ihan vain tavis uskova. Ilman kiihkoa.

kuka meistä lopulta täysin tasapainossa on?

Vierailija
4/7 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten, päivällä viesti virta on niin valtava että uskonnolliset ja kiihkoilevat viestit häipyy sinne. Seuratkaapa tarkemmin;)

Kerkiätte liikaa analysoida itse tähän aikaan...

Vierailija
5/7 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten, päivällä viesti virta on niin valtava että uskonnolliset ja kiihkoilevat viestit häipyy sinne. Seuratkaapa tarkemmin;) Kerkiätte liikaa analysoida itse tähän aikaan...

Kyllä minä kirjoittelen uskoa koskevia viestejä milloin tahansa, jos satun koneella olemaan. ja jos sattuu olemaan puhe uskosta palstalla.

Vierailija
6/7 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tiennyt, että pitäisi kysyä lupa jostain. Kai tänne saa uskovaisetkin kirjoittaa?

Minä olen töissä, siksi vietän aikaa täällä. Voisiko se olla niin, että uskovat "eivät saa" käydä AV:lla, mutta kun sen tekee yön pimeydessä, niin ei haittaa.

Vierailija
7/7 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uskis joka menee nyt vasta nukkumaan. Mitäs siihen sanotte? :)

Minulla on tähän loppuun tämmönen sanoma:

Hän sanoi: "Aika on täyttynyt, Jumalan valtakunta on tullut lähelle. Kääntykää ja uskokaa hyvä sanoma!" -Mark. 1:15

God natt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme