Ärsyttävä mies mulla!
Mun mies tietää, ettei mua haittaa, että se käy poikien kanssa viettämässä iltaa. Käynhän minäkin tyttöjen illoissa ja kivahan se on kavereiden kanssa olla rennosti. Silti jostain syystä sen pitää aina väittää mulle että se menee jonkun ystävänsä luokse saunomaan ja katsomaan peliä ja ottaa yks/kaks ja tulee aikaisin kotiin, sillon kun muut menevät baariin, koska omien sanojensa mukaan hän ei niissä viihdy.
Totuus on tämä: Mies ostaa 8-packin kaljaa, kiskoo ne poikien kanssa esim. matsia katsoen. Sitten menevät pelaamaan biljardia, ottavat siellä pari ja mies lähtee tietysti poikien mukaan baariin ja kotiutuu pilkun jälkeen.
No mä olen jo niin tottunut, etten odota miestä aikasin kotiin. Olen sanonut miehelle, ettei mua oikeesti haittaa tollaset illanvietot, varsinkin kun niitä on niin älyttömän harvoin. Enemmän mua haittaa odottaa kotona, jos mies on sanonut tulevansa puolen yön aikaan.
Siis minkä ihmeen vuoksi mies ei voi puhua totta suunnitellessaan noita illan viettoja? Mun mielestä ihan käsittämätöntä.