Nainen, etkö vieläkään uskalla äänestää naista?
Kommentit (12)
ja Tarstsaa, mutta Eva ei ole hyvä tyyppi, muuten kuin sukupuolensa puolesta.
Mene lukemaan Husista.
Pelkkä sukupuoli ei ratkaise äänestämistäni vaan pitää olla kaikin tavoin sopivin.
Mutta kyllä minulle tärkeämpiä ovat presidentin mielipiteet kuin mitä sieltä jalkojen välistä löytyy, ei sukupuoli auta jos mielipiteet ovat liian erilaiset.
niin naiset ei uskalla äänestää naista? Onko ap havainnut nykyisen presidentin olevan nainen. Voi hyvää päivää... Parasta vaihtoehtoa pitäisi äänestää, eikä sukupuolta. Nyt on huonot naisehdokkaat, en halua kumpaakaan presidentiksi, eivätkä tule pääsemäänkään. Eva pätevämpien-ohi-suhteilla-virkaan Piukku ei kelpaa presidentiksi, huono esimerkki kaikille.
menetti merkityksensä silloin, kun Halosesta tuli ekan kerran presidentti. Koin sen todella voimakkaasti naisen asemaa parantavana asiana ja tasa-arvon lisääjänä yhteiskunnassamme.
Nyt olen vaan etsinyt omasta mielestäni parhaan ehdokkaan, joka ei tällä kertaa satu olemaan nainen. Jos olisi kaksi ehdokasta, jotka olisivat mielestäni tasaväkisiä, valitsisin sukupuolen mukaan: naisen.
Eli siis uskallan äänestää. Naista tai miestä, jopa homoa ;-)
jos naista äänestäisin niin se olisi ehdttomasti Sari. Eva on a) tyhmä b) epätasa-arvoinen itse vaikka muuta väittää c) rasittava d) ei koulutusta e) suhteilla etenevä pyrkyri f) ajaa rkp-politiikaa g) sanoinko jo rasittava pölisijä, aina äänessä, mutta järkeä jutuissa ei ole lainkaan.
Eli jätän mielummin vaikka äänestämättä! Sari taas on kaiken tuon vastakohta, tosin en minä häntäkään äänestä.
onko siellä RKP:n puoluetoimistossa tylsää, kun pitää jatkuvasti spämmätä? Laittaisitko viimein tuohon toiseen ketjuun todisteet väittämästäsi Sampo Terhon Sisu-jäsenyydestä? Aika hiljaista ollut sen suhteen nimittäin.
niin naiset ei uskalla äänestää naista? Onko ap havainnut nykyisen presidentin olevan nainen. Voi hyvää päivää... Parasta vaihtoehtoa pitäisi äänestää, eikä sukupuolta. Nyt on huonot naisehdokkaat, en halua kumpaakaan presidentiksi, eivätkä tule pääsemäänkään. Eva pätevämpien-ohi-suhteilla-virkaan Piukku ei kelpaa presidentiksi, huono esimerkki kaikille.
Essayah on kyllä yllättänyt positiivisesti, jos joku naista ehdottomasti haluaa sukupuolen takia äänestää niin ehkä sitten Essayah.
Mutta mitä positiivista nykyinen naispressa on saanut aikaan?
Muuta kuin on näyttänyt että nainenkin voidaan valita pressaksi.
- valinnut omia ehdokkaita pankinjohtokuntaan, ei niitä jotka olisi ollut pätevimpiä.
- samoin kansliapäälliköiden valintaan puuttunut.
pikkunäpertelyjä, ei mitään muuta.
Muuten uran alkuvaiheessa valitsi mieluummin Chilen vallankumousjuhlat kuin Suomen veteraanien tilaisuuden...
Uskallan äänestää sitä jonka katson olevan tehtävään sopivin. En sukupuolen perusteella.
Terkuin kyseisen puolueen mielivallan alla elävä rannikon asukas.
puolue ja aikaisempi toiminta politiikassa ratkaisevat.
Valinta on helppo: Niinistö.
että on mies. Enkä sen takia että on hetero, enkä sen takia että on homo.