Onko teillä aina vierasvaraa yllätysvieraita varten?
Kommentit (15)
eikä ole yllätysvieraat tervetulleita. Kyllä meille pitää etukäteen ilmoittaa jos on tulossa siis aikuisten ihmisten, lasten kavereita nyt voi tulla muutenkin mutta eipä niille tarvi erityisiä tarjottavia ollakaan.
Aina löytyy kahvia, pakasteesta leivonnaisia, jäätelöä, keksejä, viiniä
Olen niin urbaani, että yllätysvieraat eivät todellakaan ole tervetulleita. En uskalla edes avata ovea, jos en tiedä, kuka on tulossa kylään.
ja myöskin lahjavarasto jos yllättäen pitää mennä jonkun merkkipäiville.
ja valitettavasti niitä yllätysvieraista silloin tällöin piipahtaa. en ole niin innoissani siitä, että joudun vastaanottamaan vieraita kenties rähjäisen näköisenä ja kämppä sekaisin.
mutta ei meillä koskaan käy vieraita. Ei yllätys eikä muitakaan.
Joskus olis kiva saada vaikka yllätysvieraita.
Kahvia keitän, ja jos ei ole muuta tarjottavaa, niin se ei haittaa pätkääkään. Ei kukaan meille tule yllärivierailulle pitämään tupatarkastusta tai laskemaan kahvipöydän sortimenttia - vaan tapaamaan MEITÄ ja se on vain kivaa.
- stadilainen, jonka nuttura ei kiristä -
vaikka parikin kaveria silloin tällöin piipahtaa ilmoittamatta. Mutta on meillä aina erikoiskahveja, niitä sitten laittelen.
Joten eipä ole vierasvarojakaan tarvinnut miettiä.
Mun puolesta sais tulla.
Tosin vierasvaraa ei ole, joku aina syö herkut kaapesta ja jemmasta.
porukkaa täällä oikein pesii? Yllätysvieraita ei käy koskaan.. Yllätysvieraat eivät ole toivottuja.. Aika mökittynyttä hommaa, jos perheen ystävät eivät ole tervetulleita KOSKAAN.
porukkaa täällä oikein pesii? Yllätysvieraita ei käy koskaan.. Yllätysvieraat eivät ole toivottuja.. Aika mökittynyttä hommaa, jos perheen ystävät eivät ole tervetulleita KOSKAAN.
Mutta pitää sopia etukäteen! Nykyisin on epäkohteliasta vain ilmestyä oven taakse.
Lisäksi itselläni on opiskelut, eli minun pitää voida lukea ja kirjoittaa kotona. Yllätysvieras voisi sotkea esim. tenttiin lukemisen kokonaan. Eikä sekään ole kivaa, että on sovittu perheen kanssa jotain yhteistä tekemistä, niin joku ilmestyy paikalle sotkemaan suunnitelmat.
Olkoon vaan epäsosiaalista. Mutta minulla on omakin elämä, en ole koko ajan vieraiden käytettävissä.
Eikä meille tule yllätysvieraitakaan, koska kaikki tietävät, että inhoan sellaisia.