G: kertokaapas perheenne vloppu suunnitelmat!
Kommentit (26)
piti olla selkeät suunnitelmat, jopa kahdet synttärit ja yökyläily sukulaisissa, mutta nyt molemmat synttärisankarit sairastuneet, joten ei päästä juhlimaan tänä viikonloppuna. Kaikki siis vähän auki, mutta sunnuntaina lasten mummu ilmeisesti tulee meille ja jää pariksi päiväksi ja lauantaiaamuna mies tekee töitä muutaman tunnin. Siivotaan sitten varmaan ja ehkä vois kutsut joku tuttava- tai sukulaisperhe kylään.
Tänään rauhallinen ilta kotona, vähän leipomista, tv:tä, hyvää ruokaa. Huomenna lapsi 10v. kaverille yökylään, mies menee kaverinsa synttäreille ja minä ihan vaan kotona ja haen sitten myöhemmin miehen kotiin. Sunnuntaiaamuna lähden koiranäyttelyyn, kun äijä saa nukkua krapulaansa. Sunnuntai menee muuten omalla painollaan ilman erikoista häsää :)
Huomenna nuorimmainen menee mummolaan päiväksi, isompien kanssa lähdemme metsään paistamaan makkaraa, sitten on tyttären ratsastustunti ja illalla käymme synttäreillä.
Sunnuntaina lapset menevät isälleen yöksi, minä aion tehdä töitä ja käydä äänestämässä. Ehkä jotain vaalivalvojaisia...
Kaksi kouluikäistä lasta ja yksi päiväkoti-ikäinen, pienessä kaupungissa asutaan.
Huomenna nuorimmainen menee mummolaan päiväksi, isompien kanssa lähdemme metsään paistamaan makkaraa, sitten on tyttären ratsastustunti ja illalla käymme synttäreillä.
Sunnuntaina lapset menevät isälleen yöksi, minä aion tehdä töitä ja käydä äänestämässä. Ehkä jotain vaalivalvojaisia...
Kaksi kouluikäistä lasta ja yksi päiväkoti-ikäinen, pienessä kaupungissa asutaan.
Tänään hoidetaan kotihommat alta pois eli pyykätään, siivotaan, käydään ruokaostoksilla.
Huomenna ap vanhemman lapsen harrastus, ip lähdetään kaikki hiihtämään, illalla saunomista ja kotona rentoutumista.
Su äänestys ja todennäköisesti uusi hiihtoreissu. Vanhemmalle lapselle saattaa tulla kaveri myöhään ip(illalla).
Lasketellaan 2 ja 5v lasten kanssa huomenna.
Su äänestämään.
Hyvää ruokaa ja ulkoilua, lepoa ja rauhaa! :)