Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea korottaa köyhimpien asiakkaittensa palvelumaksuja 100 % !!!!

Vierailija
20.01.2012 |

Visa elektron kortin kuukausimaksu nousee eurosta kahteen eli 100 %

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten kokonaista 0,06 - 0,07 e/kk.

Vierailija
2/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennettuna kai per päivä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa tuplaisi maidon hinnan

vr tuplaisi junalipun hinnan

öljyyhtiöt perisivät huomisesta alkaen bensasta tuplahinnan

vain Nordea uskaltaa tehdä tämmöisen tempun

Vierailija
4/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rn tosiaan ole katunut!

Vierailija
5/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rn tosiaan ole katunut!

Tapiola pankkiin vaihtoa.

Vierailija
6/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Kauppa tuplaisi maidon hinnan

Oletko sinä oikeasti näin ajattelematon, vai onko kyseessä ns. trolli? Nuo asiat eivät ole mitenkään päin verrattavissa, ei yhtään mitenkään.

Maitoa ostat täysin eri volyymeissa kuin electronin kuukausimaksu. Ellet sitten osta vain yhtä maitoa kuukaudessa. Polttoainetta menee keskiverrosti varmaan vähintään 100 litraa normaalilla käytöllä kuukaudessa.

Visa Electronin kuukausimaksun korottaminen eurosta kahteen ei merkitse yhtään mitään, ei siis yhtään mitään. En tosin ole Nordean asiakas, mutta en edes oman pankkini maksuista ole kiinnostunut, koska minä tarvitsen palvelua X, ja maksan siitä hinnan Y. Se on niin simppeliä. Uhraan ajatukseni tärkeämmille asioille kuin euron korotuksen pohdinnalle.

Jos tämä taas oli trolli, niin hyvää perjantaita sinnekin. :)

Vierailija
7/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten kokonaista 0,06 - 0,07 e/kk.

Osuuspankissa ainakin peritään joka kk se 1e,vai onkohan sekin jo tuplaantunut :(

Vierailija
8/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin köyhimpien? Itse olen avainasiakas ja saanut ison lainan ja kaikki ja silti nousee yhdestä kahteen euroon kuussa. Mitä se kaikkein köyhimmillä sitten on, kun tuo on se alennettu etuhinta?

Vierailija
9/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Kauppa tuplaisi maidon hinnan

Oletko sinä oikeasti näin ajattelematon, vai onko kyseessä ns. trolli? Nuo asiat eivät ole mitenkään päin verrattavissa, ei yhtään mitenkään.

Maitoa ostat täysin eri volyymeissa kuin electronin kuukausimaksu. Ellet sitten osta vain yhtä maitoa kuukaudessa. Polttoainetta menee keskiverrosti varmaan vähintään 100 litraa normaalilla käytöllä kuukaudessa.

Visa Electronin kuukausimaksun korottaminen eurosta kahteen ei merkitse yhtään mitään, ei siis yhtään mitään. En tosin ole Nordean asiakas, mutta en edes oman pankkini maksuista ole kiinnostunut, koska minä tarvitsen palvelua X, ja maksan siitä hinnan Y. Se on niin simppeliä. Uhraan ajatukseni tärkeämmille asioille kuin euron korotuksen pohdinnalle.

Jos tämä taas oli trolli, niin hyvää perjantaita sinnekin. :)

menis herne nenään, jos mun maksut tuplattaisiin. Pienistä puroista muodostuu iso virta. Onneksi kuulun halpojen hintojen avainasiakkaisiin:) Enkä olisi sellaiseksi päässyt ellen olisi ollut tarkka rahoistani.

Vierailija
10/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avainasiakas parka! Katsohan postisi tarkemmin, eilen tuli avainasiakkaille kirjeet, joissa hinnan muutoksista kerrotaan, koskee sinuakin.

Minulla on toiseen tiliin depit kortti ja sen kuukausihinta tuplaantuu, ei ole kovin hyvää palvelua. Pitäisiköhän siirtää tilit toiseen pankkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi