'Toiset naiset' pinoon! Minkä (etu)nimisen kanssa miehesi petti?
Kommentit (41)
ja ystävällini jäi ukko myös kiinni toisen Pian kanssa.
Onko töissä IT-alalla? Pikkufirmassa Espoossa?
onko se Pirjo poistettu, jonka joku tunnisti? Monta viestiä puuttuu välistä.
Jostain Turun läheltä. Mies ex ja muija ei ollu pitkään kuvioissa
Lappeenrannasta. Itsekin naimisissa, mutta ei tainnut jäädä kiinni. Enkä koe velvollisuudeksi informoida hänen miestään asiasta, riitti kun jätin oman pettäjämieheni.
Oli silloinen paras kaverini.
Sanomattakin selvää,että mieskin oli tämän jälkeen entinen.
Punanen tukka ja Porvoosta. (Oikeasti siis, tää ei ole provo)
Ilona mistä ja koska?
Ehdota jotain. Kerron jos arvaat oikein tai lähelle.
Olis mun puolesta saanut miehen ihan omakseen - ja sais vieläkin. Vikapää on tietenkin "mies", mutta pelkkä ajatus tuosta naisesta kuvottaa.
Noi ainakin. Kaikkien nimiä en tiedä. On myös käynyt huorissa ja ne ei kai omaa nimeään käytä...
Varmaan kuitenkin useammankin av-mamman miestä nainut
on ainoa jonka tiedä. Soitti itse minulle myöhemmin, oli huolissaan koska mies oli uhkaillut häntä.
Kaksi v'tun tyhmää ihmistä, joista exän kanssa joudun olemaan vielä tekemisissä. Nainen oli vissiin enemmän reppana kuin paha ja hänelle en osaa olla vihainen vaan säälin ja pidän vähän tyhmänä. Meni exän kanssa vielä paljon helpompaan kuin minä aikanaan.
Meinaa oksettaa jo pelkkä niemen kirjoittaminen. Olisin ymmärtänyt jotenkin paremmin jos kyseessä olisi hemaiseva pakkaus, mutta tää näyttää ihan rekkalesbolta...
Meinaa oksettaa jo pelkkä niemen kirjoittaminen. Olisin ymmärtänyt jotenkin paremmin jos kyseessä olisi hemaiseva pakkaus, mutta tää näyttää ihan rekkalesbolta...
yksinkertainen pikku bimbo. Onnea hänelle, saa pitää exäni.
Viimeisen matkaan se sitten kuitenkin lähti. :D Terveisiä tutuille!