Mitä mieltä Jari Sinkkosesta? Onko hän yleisesti arvostettu Suomessa?
Vai onko jotkut vastaan hänen ajatuksiaan?
Lapsen kehityksen asiantuntija, mutta miksi tyyppi herättää minussa kuitenkin ristiriitaisia tuntemuksia??
Kommentit (16)
ja paljonhan hänellä on tietämystä
Mutta enpä minäkään kaikkia neuvojaan ihan purematta niele. Mutta paljon enempi hänen mielipiteistään pidän ja niitä arvostan, kuin esim. Keltinkangas-Järvisen.
tosi maanläheisen tuntuinen. Järkevä.
Toistaiseksi ne mitä olen hänen suustaan kuullut, myös allekirjoitan.
ja suosittelen lukemaan hänen näkemyksiään poikien kasvatuksesta. viisautta löytyy.
Fiksu ihminen. Kuten myös Keltikangas, Rusanen ym. lapsuuden tutkijat.
tyttöjen suhteen taas vähän varovaisemmin kannattaa suhtautua, varsinkin, jos tyttö ei ole stereotyyppinen kiltti ja hiljainen.
Liekö vielä samanlainen juoppo kuin ennen?
en ole haukkuja kuullut muualta kuin av:lta. Hän tietää paljon ja osaa soveltaa tietämystään käytäntöön, on tehnyt paljon käytännön työtä. Ja on mahdottoman sympaattinen ja kirjoittaa lapsista kauniisti :)
en ole haukkuja kuullut muualta kuin av:lta. Hän tietää paljon ja osaa soveltaa tietämystään käytäntöön, on tehnyt paljon käytännön työtä. Ja on mahdottoman sympaattinen ja kirjoittaa lapsista kauniisti :)
Liisa Keltinkankaasta kuitenkin tykkään enemmän.
että antakaa niille pojille ne leikkipyssyt.
Haluan ehdottomasti lukea hänen kirjansa Elämäni poikana.
No eihän ainakaan mitkään uraohjukset + "laatuaika" ihmiset hänestä pidä, koska kertoo suoraan minkä jokainen maalaisjärjellä varustettu ihminen tietää = lapsi tarvitsee tavallista turvallista "tylsää" aikaa ja arkea vanhempien kanssa.
Sanoo kaunistelematta asiat ja on oikeassa. Olen lukenut hänen melkein kaikki kirjansa. Yksi uudehko odottaa vielä lukemista. Kouluun! kirja kannattaa kaikkien tulevien ja olevien pienten koululaisten vanhempien lukea.
Opiskeluaikana kauan sitten oppikirjana oli Lapsen kanssa ja sen luettuani olen ollut Jartsafani ;)
Muuten hänen vaimonsa Mirja Sinkkonen on myös kirjoittanut loistavia opuksia, äitiydestä ja sen haasteista mm. Kannattaa lukea vaikka ei siinä lukija itse ihan helpolla pääse välttämättä. Ihanan maanläheistä tekstiä molemmilla.
mutkikkaitakin asioita ymmärrettävästi. Hänellä on myös pitkä kliininen kokemus vaikeimmin vaurioituneiden hoidosta mikä tuo arjen realismia ja aikaperspekstiiviä puheisiin. Arvostan kovasti!
t. alan ammattilainen
Kansan kanssa samaa mieltä yleensä ja puhuu järkeviä, selvä populisti.