Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jäisit leskeksi, voisitko aloittaa uuden parisuhteen?

Vierailija
19.01.2012 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, kun osa paheksuu ja osa ei lesken pikaista uudelleen avioitumista.

Olen joutunut eräistä syistä usein todella miettimään tätä ja päädyn aina samaan lopputulokseen - en ikinä voisi alkaa seurustella toisen miehen kanssa. Tuskin ottaisin vihkisormuksiakaan pois. Ehdin seurustella ennen kuin tapasin puolisoni, joten en ole edes elänyt mitenkään "säkissä". Meidän rakastuminen oli niin järisyttävä kokemus, etten sitä ikinä unohda enkä halua minkään haalistavan sitä. Jotenkin haluan pysyä puolisolleni uskollisena omaan kuolemaani saakka.

Vaikka koskaan ei voi sanoa "ei koskaan", sanon silti. Minua ällöttäisi ajatuskin uudesta miehestä. Toisaalta suren sitä, että mieheni varmaan ottaisi uuden vaimon jos kohdalle osuisi =) Tämä on jotenkin hämmentävää.

En ole tavannut ketään yhtä ehdotonta. Yleensä kaikki sanovat, että eihän sitä voi tietää. En voisi antaa itselleni edes lupaa ihastua.

Onko muita vai olenko yksinäni ehdottomuuteni kanssa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden päästä leskeytymisestä. Mutta naisen kanssa.

t.nainen

Vierailija
2/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kovia ennen puolisoni tapaamista enkä voinut uskoa että jotain niin hyvää ja ihanaa voisi minulle tapahtua, että enhän ansaitse tällaista rakkautta. Olen muutoinkin melko herkkä, mutta toisinaan itken illalla yksin sitä, kun tajuan miten paljon rakastan miestäni. Kuulostaa varmaan imelältä, mutta osataan me myös mököttää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa niin ihana ja fantastinen suhde. Ollut jo 17v.

Meillä on myös tuollainen järisyttävä love story.

Kukaan toinen ei tuohon pysty.

Rakkauteni miestäni kohtaan on niin suuri, ettei uusi suhde mitenkään onnistuisi ja koska en halua.

Vierailija
4/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi olla kenenkään muun kuin oman rakkaani kanssa. Mä oon sen ikuisesti.

Vierailija
5/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen takia että itsellinen elämä kiehtoo paljon enemmän kuin tappelu kotitöistä.

Parisuhteelle ja seurustelulle olisin varmaan valmis vuoden-parin kuluttua leskeytymisestä.

Eihän uusi suhde ole pois kuolleelta puolisolta eikä himmennä entisiä muistoja.

Vierailija
6/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietenkin jos mukava mies tulisi jossakin vaiheessa vastaan, ryhtyisin seurustelemaan.

Vierailija
7/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että en voi koskaan olla kenenkään muun kanssa, kuin tuon kuolleen, lapseni isän.

Elämässäni on nyt rakkaus, jollaista en voinut uskoa osakseni saavani. Vaikka ensimmäinen rakkaus ainutlaatuinen olikin.

Vierailija
8/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 4 sen sanoit! Se, ettei nimenomaan HALUA ketään uutta. Ei ole kysymys siitä, etteikö voi tietää osuuko joku ihana uusi mies eteen, vaan nimenomaan sellainen täysi haluttomuus edes ajatella sellaista.

Ihanaa, en olekaan ainoa. Ehdin joskus jo miettiä, olenko jotenkin outo.

Vierailija
9/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmasti se veisi aikaa ennen kuin muut miehet edes kiinnostaisivat. Lisäksi aika erityinen sen miehen pitäisi olla että kestäisi olla se "toinen".

Vierailija
10/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että itse en halua uutta. Niin ajattelen myös niin, että koska kukaan muu ei voi tuota mieheni asemaa korvata niin se olisi väärin myös jotain uutta kohtaan.

Muistoja kyllä, kuten joku sanoi, mutta se ei riitä korvaamaan tuota puutetta mikä jää, kun aiak miehestä jättää.

Joskus toivon, että minä olisin se lähtijä ensin. Puolisoni saisi sitten tehdä mitä parhaakseen näkee.

Tosin hän on sitä mieltä ettei ketään muuta voisi ottaa tilalle, mutta on myös sanonut ettei sitä tiedä miten sitten oikeasti kävisi.

nro 4 kuittaa

Vierailija
11/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isä ja nuoruuden rakkaus kuoli. En voisi kuvitellakaan viettäväni seuraavia 30-40 vuotta yksin. Eli kyllä voisin todellakin kuvitella seurustelevani jonkun toisen kanssa, on jopa toiveissa. Vihkisormuskin ollut laatikossa jo toista vuotta.

Vierailija
12/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta miestä, mutta tuskin enää muuttaisin yhteen asumaan. Eikä toinen mies voisi koskaan korvata rakasta miestäni, ei varmaan edes merkitä niin paljon.

Kuitenkin olisi ehkä mukavaa, jos olisi sellainen "hyvä ystävä", jonka kanssa viettää aikaa...

Toivon kuitenkin, että tätä asiaa ei tarvitse miettiä eli että saan viettää pitkän ja onnellisen loppuelämän(kin) mieheni kanssa.

Vierailija
13/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samantapainen tausta kuin sinulla, ap. Ja kaikki on nyt täydellistä. Jos lapset olisivat jo aikuisia, lähtisin luostariin talkoolaiseksi ja ehkä jäisin sille tielleni.

Vierailija
14/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini siis oli seitsemän vuotta yksin leskeksi jäätyään, mutta löysi sitten uuden miehen. Pitkään hän sanoi, että ei enää ketään miestä isäni jälkeen voisi kuvitellakaan tapailevansa. Niin se elämä heittelee :)

Vierailija
15/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi 27-vuotiaana ja 2 vuoden päästä menin uusiin naimisiin. Enkä koe tässä kerta kaikkiaan mitään pahaa. Kunnes kuolema meidät erottaa luvattiin ja se erotti liian pian. Mutta elämä jatkuu ja koska en ole yksinviihtyvää lajia niin miksi takertua vanhaan menneeseen ja kieltäytyä menemästä päin uutta. Kumpikaan rakkauksista ei syö tunnemaailmassani arvoa toisiltaan.

Vierailija
16/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisin miehellenikin uutta suhdetta, ajan kanssa. Mun hautajaisiin jos tois deitti-seuraa, niin sitten alkaisin sille kummittelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä