Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on maailman tylsin mies :(

Vierailija
19.01.2012 |

ei käy missään muualla kuin duunissa. ei puhettakaan että mentäisiin yhdessä johonkin huvittelemaan. kerran vuodessa käydään perheenä hotellissa yötä. siinä meidän huvitukset..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun let täynnä ehdotuksia ja ideoita yhteiselle tekemiselle.

Vierailija
2/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin juuri hiihtolomaksi varatun Teneriffan matkan, koska en kestä ajatusta hänen katselemisestaan. Yhtä itsekästä ja heikkoa miestä ei varmaan löydy hakemallakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti myös jatkamme illallisen jälkeen hotelliin pitämään hauskaa, kylpylään ja sitä rataa?

Vierailija
5/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöki pyllyysi?

No ei hätää, äänestät vain oikein, niin kohta koko suami oppii tekemään temput kunnolla :D

Vierailija
6/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä miestäsi katsomaan tämä, eiköhän hommat ala sujumaan :)

Vierailija
7/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan koe arkea tylsäksi eivätkä kaipaa siksi muuta. Mäkin olen tuon lajin tylsimys. Harmi kun sinä ja miehesi olette niin erilaisia tuossa asiassa. Voisitkohan ajatella meneväsi yksin jos miestä ei kerran kiinnosta?

Vierailija
8/11 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon taas pirun onnellinen siitä että mun mies viihtyy kotona perheensä kanssa.

Vierailija
9/11 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mullakin on sitten tylsä mies. Mä tykkään vaan olla. Ei tartte lähteä minneen ja ollaan kotosal tai mökillä. Mä varmaan ahdistuisin miehestä, joka haluais vaan huvitella ja olla muualla kun töissä ja kotona.

Yhteistä aikaa kun voi viettää kotona lasten nukkuessa, ilman ylimäärästä hälyä ja lähtemisen stressiä:)

Vierailija
10/11 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tehtävä ole toimia viihdyttäjänäsi.

Jos haluat mennä jonnekin niin menet. Miksi se mies pitäisi väkipakolla mukaan raahata.

Meillä reissataan ja harrastellaan yhdessä ja erikseen. Toimii hyvin.

Vierailija
11/11 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina kun tällaisista asioista valitetaan. Itse olen aina ollut kotikissa ja mies kyllä tiesi sen kun alettiin seurustelemaan. En ole vuosien varrella miksikään muuttunut, onneksi mies on samanlainen. Tuskin yhtäkkiä alkaa tuo piirre kyllästyttää kun se on aina ollut tiedossa.

Ja muutenkin rauhoittuminen on perhe-elämän alkaessa ihan normaalia (ja toivottavaaa). Mistä kenkä siis puristaa? Mies ei muuttunutkaan mieleiseksesi menijäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi