Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviätte seksittomästä kaudesta?

Vierailija
19.01.2012 |

Alavatsaa särkee, rinnat suorastaan tulessa. Alapäässä on hassu tunne, vähän väliä olen märkänä parista ajatuksestakin. Seksi pyörii päässä, mieleen tulee jatkuvasti kuvia yhdynnästä. Olo on samaan aikaan haaveileva ja melankolinen, katkeransuloinen. Mies ei halua seksiä.

Ns. ruuhkavuodet menossa, ylitöitä piisaa muutenkin stressantuneelle miehelle päivittäin. Lapsi ei ole ihan normaali tapaus, hän käy mm. terapiassa ja osastojaksoilla. Raskasta on, mutta yhdessä ollaan pysytty kaikki nämä vuodet, jaksettu toisiamme silloinkin kun tuntui että pää hajoaa väsymyksestä. Mutta...parisuhde ei voi hääppöisesti. Olemme ystävällisiä toisillemme, kumppaneita selvästi- mutta poissa on intohimon liekki, hyvä seksi, läheisyys. Mies istuu vapaa-aikansa tietokoneella selaamassa nettiä, illalla rojahtaa aikaisin sänkyyn. Jos jotain ehdottelen, mies tulkitsee sen niin että tahdon antaa hänelle suihinoton. Ensin se olikin ok, mutta nyt useampi kuukausi on kulunut siitä kun sain viimeksi kunnollista seksiä ja tuntuu, etten kestä tätä.

Stressin myötä miehellä alkoi olla erektio-ongelmia viime syksynä. En sanonut mitään pahaa, lohdutin vaan ja ymmärsin, useamman kuukauden. Sitten kun alkoi taas seisomaan, mies halusi jatkuvasti suihinottoja ja itse akti kesti alle minuutin. Ensimmäiset kerrat olivat järkytyksiä, kun mies vielä sanoi "jos tahdot seksiä, joudut tyytymään nyt tähän". Itkin itseni uneen useamman kerran ja ajattelin, että kyllä se tästä. Vaan mikään ei muuttunut ja pari päivää sitten koettu yhdyntä kesti 10 työntöä. KYMMENEN.

Kaipaisin kovasti vinkkejä siihen, miten voisin tyydyttää romantiikan ja seksin nälkääni ilman pettämistä, kiitos. Dildot eivät kiinnosta minua, sattuvat jostain syystä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestäisi mitenkään. Nykyisen miehen libido on mulle liian laimea, näköjään kerran viikossa riittää. Tarvii varmaan kohta vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
2/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vaihtoehtoa muuta kuin kestää. :(

mun miehellä ei ole mitään erektio-ongelmia. sen vaan ei tee mieli,seksiä meillä kolmen-neljän kuukauden välein. joo olen lihonnut hirveesti siitä kun tavattiin,mutta en usko että tämä on syy seksittömyyteen.

mä siis itsetyydytän itseeni usein,mutta eihän se oma-apu korvaa miehen pippeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin ja sanoi että on väsynyt, meni torkkumaan päivällisen jälkeen. Lapsi leikkii tuossa nyt, minä puren huultani...ehdin kertomaan hänelle ruoanlaiton loppupuolella että olen pahasti puutteessa ja hän totesi siihen "jaa". Tiedän ettei tarkoittanut pahaa, mutta mieleni on entistä mustempi nyt :(.

t. ap

Vierailija
4/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla selibaattia takana jo 7 vuotta (olen sinkku) ja pidän todennäköisenä etten enää eläessäni koskaan saakaan seksiä. Ajatus ei enää kammota yhtään. Eka vuosi eron jälkeen oli kyllä tukala, mutta sen jälkeen on koko seksi vähän kuin unohtunut.

Vierailija
5/5 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hymyili ja sanoi että antaa minun katsoa leffan "rauhassa"...ja poistui huoneesta. Tekee mieli itkeä.

t. ap