Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haavisto on aivan ihana tyyppi!

Vierailija
18.01.2012 |

ihastuttava ihminen kerrassaan.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämellisen oloinen, empaattinen ja aidosti kohtelias.

Kun tapasin Haaviston ensimmäistä kertaa, olimme tilanteessa, jossa hän auttoi minut istumaan, siis piti tuolista kiinni ja istuutui itse vasta kun minä olin jo istunut.

Olen siis vetreä alle neljäkymppinen, että en tarvitse mitään apua, mutta olin siis ihan myyty siitä eleestä.

Vierailija
2/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa paremmalta kun Soini on vaimonsa kanssa sillai. Muta toi Haavisto jyystämässä sitä miestään... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa paremmalta kun Soini on vaimonsa kanssa sillai. Muta toi Haavisto jyystämässä sitä miestään... :(

Minulla taas ihan päin vastoin, ja hetero olen. Saan enemmän nautintoa ajatellessani herkkien ja sivistyneiden ihmisten välistä seksiä verrattuna.. no, en nyt ala haukkumaan mutta sellaisten kuin Soini. Myös ajatus Saulista Jennin kanssa aiheuttaa inhon väristyksiä, ei tosin yhtä voimakkaita kuin Soinin ja vaimonsa ajatteleminen "sillee".

Presidenttiehdokkaani valitsen kuitenkin aivan muilla perusteilla. Oletko koskaan miettinyt, miksi nämä presidenttiehdokkaisiin liittyvät seksijutut niin kovasti kiinnostavat sinua?

Vierailija
4/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vihreä, on myös tyhmä. Pekka nyt vaan onnistuu sen jotenkin kätkemään. Tai sitten hän ei olekaan oikeasti vihreä.

Varmaan ymmärrät, että vain tyhmä tekee tosissaan tällaisia yleistyksiä.

Kuten joku jo aiemmin sanoikin, myös Soininvaara on vihreä. Tunnetusti yksi älykkäimmistä eduskunnassa koskaan työskennelleistä ihmisistä.

Pekan takana on sitä paitsi paljon ihmisiä yli puoluerajojen. Jopa osa perussuomalaisistakin äänestää Pekkaa, vaikka vihreitä eivät voikaan sietää.

Komppaan.

Vierailija
5/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuttava ihminen kerrassaan.

Ja myös rohkea ja sovitteleva yhtä aikaa:

http://siksipekka.fi/siksi/222

Vierailija
6/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä pari kolme tän palstan Haavisto-fanaatikkoa jotka Pekkaansa hehkuttavat.. :)

No, presidentiksi hänellä onneksi ei ole toivoakaan päästä.

Vierailija
7/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa nämä pari kolme tän palstan Haavisto-fanaatikkoa jotka Pekkaansa hehkuttavat.. :)

No, presidentiksi hänellä onneksi ei ole toivoakaan päästä.

Eihän kannattamisessa ole mitään kummallista. Onhan täällä Niinistöä, Soinia ja Essayahiakin kannattavia avauksia.

Sen sijaan ihmettelen, miten jotkut jaksavat aloittaa Haavisto-vastaisia ketjuja aivan naurettavista aiheista ja tulla vielä kannatusketjuihinkin olemaan ilkeitä (hyvin alkeellisella ja haukotuttavalla tavalla).

Miten niin "onneksi" ei ole toivoakaan päästä pressaksi? Ihan kuin Pekka presidenttinä olisi suurikin vahinko Suomelle. :D Mietipä uudestaan, kuka täällä on Haavisto-fanaatikko.

Vierailija
8/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä Niinistöä, Soinia ja Essayahiakin kannattavia avauksia.

Ai niin, ja Väykän "kannattajat" varsinkin näyttävät olevan aktiivisia. :D

Vierailija
9/55 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä, ei charmia ei edes mielenkiintoista tapaa esiintyä. En edes jaksaisi kuunnella noi väritöntä tyyppiä. Eilenkin se vain ynisi tv-tentissä ja heilutteli kättään mutta oikeasti se puhetta oli väsyttävää kuunnella.

Mä en pysty ymmärtämään naisia, jotka näkee Haavistossa jotakin. Ne on varmaan itsekin samanlaisia värittömiä hiirulaisia. Ja lesboja varmaan myös.

Ja oletko harmaa hiirulainen, räikeä Anita Hirvonen, vai joku muu, mikä?

Vierailija
10/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Haaviston kannattajat kehuvat omaa ehdokastaan, mutta Väyrysen kannattajat haukkuvat Pekkaa ja hakevat hakemalla hänen elämästään jotain negatiivista, jolla ei kuitenkaan ole merkitystä presidentinvaalissa.

Vierailija
11/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Haaviston kannattajat kehuvat omaa ehdokastaan, mutta Väyrysen kannattajat haukkuvat Pekkaa ja hakevat hakemalla hänen elämästään jotain negatiivista, jolla ei kuitenkaan ole merkitystä presidentinvaalissa.

Vierailija
12/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on vakuuttava, innovatiivinen ja samalla perinteitä kunnioittava. Tarkoitukseni ei ollut äänestää häntä, mutta nyt olen vakuuttunut, että hän on ehdokkaista paras!

Vierailija
13/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattajistaan mies tunnetaan.

Vierailija
14/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on vakuuttava, innovatiivinen ja samalla perinteitä kunnioittava. Tarkoitukseni ei ollut äänestää häntä, mutta nyt olen vakuuttunut, että hän on ehdokkaista paras!

Lisäksi hänen käytöksensä on jatkuvasti tyyntä ja valtiomiesmäistä. Etenkin tenteissä tulee esille. Muilla tuntuu olevan kova hätä itsensä esille tuomisen kanssa - Pekka puolestaan hallitsee tilannetta suvereenisti ja tyynesti. Hänen ei tarvitse öykkäröidä, puhua päälle eikä hölöttää turhanpäiväisiä saarnoja.

Pekka on kyllä niin paras!

Vierailija
15/55 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että hän vetää sitä miestänsä perseeseen takaapäin...

siis yök!

kuvitele sen sijaan; Kuiva, kurppa setä Niinistö painaa takaapäin Jenniänsä, taikka Soini läskit löllyen punnertamassa vaimonsa päälle. Puhumattakaan setä-Paavoista vaimoineen, huhhuh yöks ja yöks!!!

Vierailija
16/55 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt oikeasti kukaan voi kuvitella, että Suomea edustaisi kaksi miestä ?

Vierailija
17/55 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/55 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/55 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pönötys tai sovinismi. Siis jotenkin hyvinkasvatettu ihminen :).

Vierailija
20/55 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vanhan ajan herrasmies miinus pönötys tai sovinismi. Siis jotenkin hyvinkasvatettu ihminen :).

Haavisto olisi ihanteellinen presidentti. Olisin ylpeä Suomesta joka kerta kun hän lähtisi valtiovierailulle tai esiintyisi julkisuudessa.