Jos tulee toinen kierros, niin kumpi?
Vuodenvaihteesta alkaen gallupit on povanneet, että jos tarvitaan se toinen kierros niin vastakkain olisivat, Sauli Niinistö ja Paavo Väyrynen. Kumpaa sinä äänestäisit?
Kommentit (54)
Ihanaa, pitkästä aikaa "oikea" heteropari, joilla myös yhteiset lapset. Tykkään
Muuten ei voi olla varma hänen läpimenosta.
Meiltä 2 ääntä Väyryselle.
Elikäs myös huomenna tulee meiän äänet Väykylle.
Vastakkain ovat todella maan kokeneimmat ja koulutetut politikot, Niinistö ja Väyrynen. Senhän nyt jo näkee sokea Reettakin, Paavo Lipposesta puhumattakaan, paitsi ei tämä meidän palstan ikioma Haavistohäirikkö, joka haluaa homoilla joka ketjussa.
Mutta nyt itse asiaan. Ääni täältä Niinistölle.
Kumpi heistä ajaisi enemmän lapsiperheiden ja vähävaraisten asioita? Häntä äänestäisin tietysti! Toivon silti että Niinistön vastassa olisi Haavisto, koska häntä äänestin jo ennakkoon.
Kumpi heistä ajaisi enemmän lapsiperheiden ja vähävaraisten asioita? Häntä äänestäisin tietysti! Toivon silti että Niinistön vastassa olisi Haavisto, koska häntä äänestin jo ennakkoon.
Niinistö on kokoomuslainen, eikä kokoomus aja lapsiperheen asemaa.
Väyrystähän kiinnostaa lähinnä oma itse.
Niinistö on kokoomuslainen, eikä kokoomus aja lapsiperheen asemaa.
Väyrystähän kiinnostaa lähinnä oma itse.
Kysymys siis kuului, "...vastakkain olisivat Sauli Niinistö ja Paavo Väyrynen".
Ja sinä onneton menet ja sössit äänesi, koska todellakin viimeisellä kieroksella ei olisi mukana, kuin nuo kaksi aloittajan olettamaa nimeä.
Ihan vaan protestina Niinistöä vastaan.
Se ei ole ihan tervepäinen.
Niinistöä äänestän ekalla ja tokalla. Väyrynen on viimeinen jota äänestäisin, tai ei, silloin jättäisin äänestämättä!
Tämän päätin jo 1980-luvulla. Eli Niinistöä äänestän.
kumpikaan ei edusta täysin arvojani, hmm...
Ehkä Väyrynen on parempi, sillä hänellä kokemusta ulkopolitiikasta enemmän, Sauli on enemmän talousihminen.
Niinistöä kuten ekallakin kierroksella.
Ja sinä joka selitit jotain, ettei Kokoomus aja lapsiperheiden asiaa, niin luepa puolueohjelma läpi. Ja tule meidän kuntaan katsomaan, ketkä esimerkiksi runnoivat kuntalisän läpi, ketkä puolustavat nuorten mielenterveyspalveluita viimeiseen saakka ja ketkä puhuvat perusopetuksen ryhmäkokojen pienentämisen puolesta. Aivan, kokoomuslaiset.
Selvennän vielä, että itse en ole kokoomuslainen.
Sinä joka seksiskandaaleita Niinistölle ehdotit, taidat sekoittaa Ilkka Kanervaan?
ei varmaan lapioisi rahaa ulkomaille niinkuin Niinistö tekee, ei vaan Niinistö vakuuta, Väyrynen on enemmän koko kansa pressaehdokas, viettänyt siveeellistä perhe-elämää, kunnollinen mies!
kaikenlaisia urpoja sinne äänestämäänkin päästetään.
No 46:n tapaan en Haaviston häntään kyllä koskis tikullakaan.
Koska vaihtoehtoina on annettu Niinistö ja Väyrynen, niin niihin pitäytyen. Väyrynen.
Mies Niinistöä. Joten tasan menis meidän perheen äänet.
Niinistöä ehdottomasti. Väyrystä äänestäisin vain siinä tapauksessa, että toisella kierroksella olisivat hän ja Soini vastakkain.