Ihmiset ovat tehneet lastensuojeluilmoituksia Saana Parviaisesta!
Aika hurjaa jotenkin.. Onko hän mielestänne niin vastuuton äiti? Lapsella kuitenkin tuntuu olevan aina joku hoitopaikka (isovanhemmat?) missä viettää aikaansa kun Saana bilettää tms.
Kommentit (5)
(= vieraita ihmisiä) kotiinsa, kun on ensin laittanut lapsen nukkumaan. Melko riskialtista avata kotiovet vieraille ihmisille. Ja lisäksi tietty se, että äiti panee aina vaan vaihtuvien miesten kanssa, noh.... Kyllä se lapsi varmaan aina välillä kuulee ja näkee kaikenlaista ja jos huonosti käy, joku näistä vieraista on täys kusipää/pervo ja saattaa raiskata äidin. Tai tyttären.
Saana saa ITSE tehdä mitä huvittaa, kunhan hoitaa lapsensa nukkumaan ajoissa.
(= vieraita ihmisiä) kotiinsa, kun on ensin laittanut lapsen nukkumaan. Melko riskialtista avata kotiovet vieraille ihmisille. Ja lisäksi tietty se, että äiti panee aina vaan vaihtuvien miesten kanssa, noh.... Kyllä se lapsi varmaan aina välillä kuulee ja näkee kaikenlaista ja jos huonosti käy, joku näistä vieraista on täys kusipää/pervo ja saattaa raiskata äidin. Tai tyttären.
Saana saa ITSE tehdä mitä huvittaa, kunhan hoitaa lapsensa nukkumaan ajoissa.
kyllä vanhempien nimenomaan pitää niitä lapsiaan kasvattaa ja olla esimerkiksi.
Ottaa vaan aikamoisia riskejä. Tosin hän on jossain vaiheessa aiemmin hylännyt lapsensa miehen vuoksi eli valitsi avoliiton lapsen ollessa todella pieni ja jätti lapsen vanhemmilleen (= ei tavannut lastaan kuukausiin).
Lienee melko epävakaa vanhemmaksi. Harva vanhempi ottaa asenteen "mä saan tehdä mitä MÄ haluun!".
Kun teistä kukaan ei todella tiedä, miten hän elää, ajattelee, toimii vaan teidän tietonne perustuu ihan johonkin lööppeihin, niin eikö ne voisi antaa olla oman onnensa nojassa? Vai tulisiko tänne joku, joka on ollut ko. julkkisen kotona kärpäsenä katossa katsomassa, kertomaan mitä seillä todellisuudessa tapahtuu?
Nuo lastens. ilmoitukset eivät kerro mitään siitä, millainen tämä ihminen todellisuudessa vanhemapna on vaan siitä, miten helppoa nykyaikana on tehdä lastens.ilmoituksia - kuka tahansa, kenestä tahansa, aivan millaisilla ilmoitussisällöillä tahansa.
Miksi kukaan ei tehnyt Mikkosista lastens.ilmoitusta, kun T.A. makasi sairaalassa ja ja Nina oli yksin lasten kanssa kotona tämän kaiken keskellä? Hänkin tilitti jaksamistaan ja suruaan, se ON las.ilmon aihe: perhettä kohdannut tragedia ja väsynyt äiti.
(= vieraita ihmisiä) kotiinsa, kun on ensin laittanut lapsen nukkumaan.
Melko riskialtista avata kotiovet vieraille ihmisille.
Ja lisäksi tietty se, että äiti panee aina vaan vaihtuvien miesten kanssa, noh.... Kyllä se lapsi varmaan aina välillä kuulee ja näkee kaikenlaista ja jos huonosti käy, joku näistä vieraista on täys kusipää/pervo ja saattaa raiskata äidin. Tai tyttären.