Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan sattumaa (teiniäideistä)

Vierailija
17.01.2012 |

että teiniäidit ovat usein sellaisia, jotka eivät pärjää koulussa? Niitä, jotka jo ala-asteella kipittävät yhdessä lähimpään puskaan tupakalle? Joiden äidit ovat usein itsekin saaneet esikoisensa nuorella iällä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ajatusta että teiniäiti olisi 18-vuotias. Eihän 18-vuotias ole enää mikään teini! Itse olen saanut 17-vuotiaana ensimmäisen lapseni, ihan suunniteltu raskaus oli, enkä todellakaan koe olevani mikään teiniäiti!

Vierailija
2/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen ylioppilas ja aina ollut hyvä koulussa

2. En ole polttanut enkä polta

3. Äitini oli 37 saadessaan minut, esikoisensa

T Teiniäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen ylioppilas ja aina ollut hyvä koulussa

2. En ole polttanut enkä polta

3. Äitini oli 37 saadessaan minut, esikoisensa

T Teiniäiti

Normaalisti tuossa tilanteessa äitisi olisi opastanut sinut tekemään abortin (ja varmaan yrittikin?)

Vierailija
4/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teiniäideissä on myös niitä äideiksi kypsiä yksilöitä, mutta tiedän useamman, jotka vievät monta kertaa kuussa penskansa hoitoon, jotta itse pääsisi juhlimaan. Teiniäidit valittaa monesti siitä, kun ei ole rahaa( eletään sossuruikuttajina) ja usein yksinhuoltajina ja valitetaan kun ei saa hoitoon ja pitäs päästä sinne ja tänne. Ei ole muiden ongelma jos ei oo osannu teininä pitää haarojaan kii. Eikä lapsen hoito ja siihen liittyvät ongelmat ole muiden päänvaiva tai kiinnostuksen kohde, vaan nuoret fiksut opiskelijat jotka takaa lapsellensa hyvän tulevaisuuden ja isän lapsellensa ansaitaevatkin aikaa nuoruudelle ja fiksuille päätöksille. En yleistä kaikkia mut noi parviaiset saa riittää tähän maailmaan. Sääliks käy!

Vierailija
5/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäiti on teistä nolo, tupakkaa ketjussa polttava lortto mutta lapsen isä, joka on juossut usein karkuun, on sitten priimatavaraa? :D

Vierailija
6/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsen isä, joka on juossut usein karkuun, on sitten priimatavaraa? :D

Vierailija
7/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yo, ja opiskelen amk:ssa (hyvin!)

Oma äitini sai minut 31 -vuotiaana. Teininä tuli kyllä hölmöiltyä, mutta kummasti järki alkoi kukoistaa "yhdessä yössä". :) Olin 3 vuotta kotona lapsen kanssa ja täytyy kehua, että melko hyvää kasvatustyötä on tullut tehtyä.

Vierailija
8/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teiniäidit ovat usein sellaisia, jotka eivät pärjää koulussa? Niitä, jotka jo ala-asteella kipittävät yhdessä lähimpään puskaan tupakalle? Joiden äidit ovat usein itsekin saaneet esikoisensa nuorella iällä?

Teiniäideiksi yllätten päätyy useimmin ne, jotka

a) aloittaa seksielämänsä varhain

b) eivät huolehdi ehkäisystä.

Ja jos mietitään millaisista sosiaalisista oloista yleensä tulee tuollaisia nuoria, niin siitä nähdään myös mistä teiniäidit yleensä tulee. Ja teini-isät. Toki on poikkeuksiakin, mutta YLEENSÄ teiniäidin lähtötilanne ei mikään kovin kummoinen ole. Eikä tulevaisuuskaan.

Vierailija
9/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tämäkin teiniäiti ala-asteella, eikä juossut puskissa tupakilla :D

Vierailija
10/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteellakin melko kiltti.Vanhemmat olivat yli nelikymppisiä kun synnyin, korkasti koulutettuja.

Ehkäisy petti, en halunnut aborttia joten tulin äidiksi 18-vuotiaana. Näinkin voi käydä.

Onnellinen olen silti.

Vierailija
11/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat useammin teiniäitejä.

Vierailija
12/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suoraan verrannollinen lapsensa synnytysikään.

Tämä on tutkittu juttu. Poikkeuksia tietenkin on.

Eivät todellakaan ole mitään kympin tyttöjä nämä teiniäidit, vaan surkimuksia, jotka aloittivat nuorena tupakan, viinan ja miehet. Turha väittää muuta.

Vierailija
13/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jäänyt keskikoulussa luokalleen ja lopettanut sen kesken. Kotiolotkin oli mitä sattuu, avioerolapsi, sitä ennen riitaisaa ja alkoholia kuvioissa. Äiti oli sitten alkoholin suhteen absolutisti, mutta tupakkaa poltti kyllä. Sitten tulin kuvioon minä.

SIlti äitini oli "äidiksi kypsä" ja minulla oli erittäin onnellinen lapsuus. Sen suurimpana ongelmana oli rahan puute, mutta olen aina saanut tuntea olevani rakastettu ja haluttu.

Olen omat lapseni saanut sosiaaliryhmääni nähden nuorena (olin 24 esikoisen syntyessä), vaikka kyllä vasta korkeakoulututkinnon suoritettuani. Että kai siinä joku periytyykin.

Vierailija
14/14 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana. Äitini sai minut 35-vuotiaana, esikoisena 25-vuotiaana. Koulussa olin ihan keskiverto.

t. teiniäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi