Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tiputtaa 3-4kg 2vkossa, mitä veikkaatte, onnistunko?

Vierailija
17.01.2012 |

Lähtöpaino 62? Lopullinen tavoite 55-57kg väliin.

Liikun paljon normaalistikin, mutta normaaliruokavaliooni kuuluu joka päivä väh.2 lämmintä ruokaa, leipää, jugurttia, puuroa, cokista, 1 fazerin iso suklaalevy yms..

Nyt kokeilen vhh:lla tiputtaa loput kilot.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suklaan pois.

mutta ei ne pois pysy, jollet jatka.

Vierailija
2/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lämmin ruoka automaattisesti tarkoita raskasta ateriaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lämmin ruoka sis.aina lihaa, perunoita tai kasviksia, salaattia & kastiketta, eikä annokseni ole pieniä.

Vierailija
4/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ehkä näennäisesti tehokuurilla pudotettua nesteitä ja vastaavaa (mm. suolen tyhjeneminen pudottaa vaa'alta yllättävän paljon nopeasti, vaikkei oikeasti mitään laihtumista olekaan tapahtunut) tuon kilomäärän, mutta oikeita tuloksia tuossa ajassa ei kannata odottaa. Eli heti kun palaat ns. normaaliruokailun, suurin osa tuosta painosta tulee takaisin, sillä poislähtenyt paino oli tosiaan vain "painoa", ei rasvakudosta. Suosittelisin jotain pidempiaikaista, hillitympää laihdutusta, josta syntyy ihan oikeita tuloksiakin.

Vierailija
5/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa..

Pudotin jo hieman yli kk sitten alle 2viikossa 67kilosta 62kiloon, eikä ole tullut takaisin.

Vierailija
6/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun alotin, olin jo 2diettipäivän jälkeen ketoosissa, jolloin elimistö polttaa rasvaa. Ketoosia ei voinut olla huomaamatta, hirveä vilu ja hengitys tuoksui karmealle.

Vierailija
7/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan jätät suklaan ja cokiksen, putoaa painosi jo sillä:)

Vierailija
8/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos iso osa painostasi on sitä itseään, eikä lihasta. Mulla tippu viidessä päivässä 2kg, ihan vaan pitämällä kalorit alle tuhannen. Vähän reippampaa kävelyä tavllisen sijaan, ja jätin herkut pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan