Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Golden Globe: Brad Pitt ja Angelina

Vierailija
16.01.2012 |

Noitten vieressä ei vois tehdä muuta kun tuijottaa suu auki. Ihan sairaan hyvännäkönen pari

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lukea Andrew Mortonin Angelina - unauthorized biography. Lapsuus selittää paljon.

Vierailija
2/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.waleg.com/photos/displayimage.php?album=277&pid=2762#top_dis…

Aina ollut kaunis, mutta nuorempana kieltämättä oli aika lailla eri näköinen.

Vierailija
4/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki posket oli pyöreämmät, mutta en nyt nähnyt mitään isoja eroja esim. huulissa ja silmissä, ehkä jotain nenässä mutta siinä se taisi ollakin.

<a href="http://www.waleg.com/photos/displayimage.php?album=277&pid=2762#top_dis…" alt="http://www.waleg.com/photos/displayimage.php?album=277&pid=2762#top_dis…">http://www.waleg.com/photos/displayimage.php?album=277&pid=2762#top_dis…;

Aina ollut kaunis, mutta nuorempana kieltämättä oli aika lailla eri näköinen.

Vierailija
5/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi. Musta se ei ole erityisen kaunis, tai siis en pidä itse sen piirteistä. Ja varsinkin tässä haastattelussa se oli tosi luiseva ja leikatun näköinen. Yök.

En myöskään ole saanut henkilöstä mitään kauhean kivaa kuvaa luonteenkaan puolesta. Se on jotenkin kylmän oloinen ja ei yhtään sellainen lähestyttävä.

Olen kovasti pohtinut, että miksi en pidä Angelinasta kun hän kuitenkin on antelias hyväntekeväisyyteen ja auttaa lapsia ja lapsirakas. Hänen siis pitäisi kaiken järjen mukaan olla sellainen ihminen josta pitäisin. Voihan siis olla, että jos todella pääsisin Angelinan kanssa kasvotusten ja tutustuisin naiseen, hän saattaisi ollakin erittäin mukava ja miellyttävä. Mutta tämä julkisuuskuva ei ole kovin hyvä,

Brad on aina ollut mielestäni komea. Ja edelleenkin. Lisäksi iso lapsikatras komealla miehellä on minusta todella vetovoimaista. Brad vaikuttaa myös sydämelliseltä ihmiseltä, antaa jotenkin lempeemmän kuvan itsestään kun vaimonsa. Ja ihana tuo tapa miten katsoo vaimoaan, ihan aidon rakastuneesti. (ovatko edes naimisissa?)

Vierailija
7/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki äidit tietää miltä rinnat näyttää kolmen lapswn imetyksen jälkeen....varsinkin jos on kiloja kropassa alta 50.Tissejä ei ole jäljellä enää yhtään.

Vierailija
8/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tienaa eniten tuotantoyhtiöllään, ei näyttelemällä, jolla toki tienaa myös paljon. Tuotantoyhtiönsä on kuitenkin todella todella tuottoisa.

Angelinaa on itseasiassa muokattu erikoisen vähän. Se vain on tuollainen "kylmän" näköinen. Olen kuitenkin Star- kanavalta nähnyt pari ohjelmaa jossa häntä on kuvattu ns. "vapaalla" enemmän ja hän nauraa paljon ja hassutteli paljon.

Liian laiha hän on, luulisin et merkki stressistä ja korkeasta vaatimustasosta itseään kohtaan.

Vierailija
9/28 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ugh näitä typoja

Vierailija
10/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkiparini on silti Johnny Depp ja Vanessa Paradis. Brad ja Angelina on jotenkin teennäisiä. Brad ja Jennifer Aniston vaikutti aikoinaan niin aidosti onnellisilta, mutta Brad ja Angelina vaikuttaa usein yhdessä suorastaan ahdistuneilta, eikä heistä loista sellainen aito rakkaus.

No, vaikutelmat voi tietysti pettää - Brad ja Angelina ovat olleet yhdessä luoja ties miten pitkään. Ja Johnnyn ja Vanessan romanssi rakoilee.

Vierailija
11/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä sen vuoksi parin välinen kemiakin tuntuu jotenkin puuttuvan...? Siis vaikka Jolieta haastateltaisiin yksinään, on vaikutelma aina sama kun taas Brad Pitt on musta aina vähän veijarimainen ja yleensä lämpimän ystävällinen haastattelijaa kohtaan.

Vierailija
12/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad ja Jennifer Aniston vaikutti aikoinaan niin aidosti onnellisilta

Jenniferhän on ihan kauhea. Ei pysty parisuhteeseen kenenkään muun kanssa kuin itsensä.

Mieluummin Angelina kuin Jennifer.

Vierailija
13/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Angelina Joliesta saa kylmän vaikutelman

ja ehkä sen vuoksi parin välinen kemiakin tuntuu jotenkin puuttuvan...? Siis vaikka Jolieta haastateltaisiin yksinään, on vaikutelma aina sama kun taas Brad Pitt on musta aina vähän veijarimainen ja yleensä lämpimän ystävällinen haastattelijaa kohtaan.

Totta, kalsean oloinen. Piirteet on kauniit, mutta tuon kalseus vähentää viehätystä. Angelina olis hauska nähdä rentoutuneena kotioloissa. Luulen, et hän ei oikeasti ole niin v-mäinen ihminen kuin miltä näyttää. Ainakin Bradin vuoksi toivon niin. :D Brad vaikuttaa, kuten sanoit, rennolta hepulta. Paitsi viime aikoina on alkanut ränsistyä. Olisko stressiä tai masennusta? Vai ikäkö painaa? :D

Tuolla Golden Globessa olivat tosiaan komea pari, paitsi tuota Angelinaa olis tehnyt mieli ravistella, oli taas niin muovinen ja nukkemainen. :)

Vierailija
14/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellainen ettei tykkää esim. hempeillä julkisesti.

Tuli vaan mieleen, kun itse olen sellainen, ja mies myös. Kahden kesken kyllä ollaan tosi hempeitä ja varmaan salatarkkailija vetäisi siirappioksennutkset meitä katsoessa, mutta julkisesti harvemmin edes pidetään kädestä, saati pussaillaan yms. Ei vaan ole meidän tyyliä.

Vierailija
15/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniferhän on ihan kauhea. Ei pysty parisuhteeseen kenenkään muun kanssa kuin itsensä.

No naamasta Angelina on toki kauniimpi kuin Jennifer, joka ei ole ilman meikkiä mikään kummempi kukka. Mutta pariskuntana vaikuttivat niin lutusilta ja aidosti onnellisilta.

Mun teoria on, että Jenniferillä on ollut vaikeaa löytää uutta rakkautta, kun Brad oli hänen elämänsä rakkaus. Mun mielestä Bradkään ei vaikuta niin välittömän onnelliselta Angelinan kanssa, mutta kuten sanoin, ulkonäkö voi pettää.

t:3

Vierailija
16/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naamasta Angelina on toki kauniimpi kuin Jennifer, joka ei ole ilman meikkiä mikään kummempi kukka. Mutta pariskuntana vaikuttivat niin lutusilta ja aidosti onnellisilta.

Mun teoria on, että Jenniferillä on ollut vaikeaa löytää uutta rakkautta, kun Brad oli hänen elämänsä rakkaus. Mun mielestä Bradkään ei vaikuta niin välittömän onnelliselta Angelinan kanssa, mutta kuten sanoin, ulkonäkö voi pettää.

t:3

Angie on tosi kylmä, huumorintajuton ja kontrolloiva ja Bradia käy sääliksi.

Tuossa videolla huomaa selvästi kuinka Bradin käytös muuttuu heti kun Angelina saapuu. Haastattelijan kanssa Brad on sellanen kun hänet muistan ennen: poikamainen hurmuri, lämmin, pilke silmäkulmassa.

Meinasin vaan puhtaasti ulkonäön kannalta komea pari :D

-ap

Vierailija
17/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina on luurankomainen törröhuuli. Ihailen sinänsä naisen hyväntekeväisyystyötä ja kunnioitettavia saavutuksia esim. kehitysmaissa, mutta ulkonäkönsä ja näyttelijäntaitojensa puolesta arvostus menee miinukselle.

Sanokaa yksikin hyvä elokuva jossa Angelina on päässyt maneereistaan eroon? Yksikin oikeasti hyvä elokuva, jossa Angelina näyttelee pääroolia? Tää mimmi on ikuinen b-luokan näyttelijä, joka on julkisuudessa enemmän yksityiselämänsä kuin elokuviensa ansiosta.

Vierailija
18/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta girl, interruptedissa oli minusta oikeasti hyvä. Giaa ja Changelingiä en ole nähnyt, mutta niistä kai pokkasi useammankin pystin kummastakin (Golden globe?).

Angelina on luurankomainen törröhuuli. Ihailen sinänsä naisen hyväntekeväisyystyötä ja kunnioitettavia saavutuksia esim. kehitysmaissa, mutta ulkonäkönsä ja näyttelijäntaitojensa puolesta arvostus menee miinukselle.

Sanokaa yksikin hyvä elokuva jossa Angelina on päässyt maneereistaan eroon? Yksikin oikeasti hyvä elokuva, jossa Angelina näyttelee pääroolia? Tää mimmi on ikuinen b-luokan näyttelijä, joka on julkisuudessa enemmän yksityiselämänsä kuin elokuviensa ansiosta.

Vierailija
19/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis musta se ei oo kaunis. Leikelty. Muovinen. Kylmä. Bitch. Plaah.

Vierailija
20/28 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta girl, interruptedissa oli minusta oikeasti hyvä. Giaa ja Changelingiä en ole nähnyt, mutta niistä kai pokkasi useammankin pystin kummastakin (Golden globe?).

Girl, interruptedissa näytellessään Angie oli näkyvämmän Hollywood-uransa alkuvaiheessa (1999-2000), mutta täsmälleen samat maneerit siinäkin on jo nähtävissä. Ei muutenkaan mitään vaativaa huipputyötä sekään rooli, joka käytännössä oli riehuvan & provosoivan jengijohtajan liioiteltua esittämistä. Olihan rooli uskalias (kuten esim. Giassakin) ja ehkä Angelina kerääkin enemmän huomiota juuri tuolla uskaliuudellaan kuin näyttelijäntaidoillaan. Salt, Tourist, Mr&Mrs Smith... Yack sanon minä.

Mighty Heart oli hyvä yritys ehkä jo koskettavan, todenperäisen tarinansakin vuoksi, mutta senkin roolin olisi pystynyt joku muu varmasti vetämään uskottavammin.