Guggenheimin valittiin ensimmäiset näyttelyesineet, mitä mieltä?
Kommentit (6)
Vanhuksille ei ole hoitajia. Ap tietäisit jos olisit alalla töissä.
Itse museohankkeeseen: museot ei saa rahaa ja niitä supistetaan mutta tälle hurrataan. Käytännössä saadaan kallis matkailuvaltti, jonka ansio ei ole museotoiminnossa vaan siinä arkkitehtuurisessa ulkomuodossa. Saadaan maamerkki.
Itse kannatan yhä Töölönlahden veden alle rakennettavaa jäähallia/konserttisalia. Olisi uniikki kuten se yksi maan alla oleva kirkko.
Vanhuksille ei ole hoitajia. Ap tietäisit jos olisit alalla töissä.
Itse museohankkeeseen: museot ei saa rahaa ja niitä supistetaan mutta tälle hurrataan. Käytännössä saadaan kallis matkailuvaltti, jonka ansio ei ole museotoiminnossa vaan siinä arkkitehtuurisessa ulkomuodossa. Saadaan maamerkki.
Itse kannatan yhä Töölönlahden veden alle rakennettavaa jäähallia/konserttisalia. Olisi uniikki kuten se yksi maan alla oleva kirkko.
Eli vanhukset makaamaan sinne Guggenheimiin ja paskantamaan alleen jne. Sitten voi joku Arhinmäen kaveri tulla ja levittää eritteitä heidän päälleen ja siinä on mullistavaa elävää nykytaidetta.
Uskooko joku todella, että loppujen lopuksi Helsingin paraatipaikalle rakennettaisiin todellista kansainvälisen vetonaulan mittasuhteet täyttävää wau-arkkitehtuurin helmeä? Samanlainen pannukakku siitä tulee kuin musiikkitalosta ja Kiasmasta. Siis onhan nuo molemmat ihan OK kulttuurilaitoksia, mutta ei ne mitään turistiryntäystä ole saanut aikaan.
Guggea ajetaan kuin käärmettä pyssyyn tahallisen liioitellun optimismin keinoin. yli 500.000 museovierasta ei tule toteutumaan kuin korkeintaan ensimmäisenä vuonna. Helsinkiläisten veronmaksajien niskaan tämäkin tulee kaatumaan ja sitten supistetaan kouluista ja muista lähipalveluista, kun "ei pidä maksaa seinistä".
vanhusten ulkoiluttajaksi? Heistä on pulaa kun omaiset eivät ota vastuuta.
Jatkossa omaisten vastuunottoa tullaan muiden maiden tapaan lisäämään. Suomalaiset olettaa että valtion pitäisi hoitaa heidän vanhempansa.
vanhusten ulkoiluttajaksi? Heistä on pulaa kun omaiset eivät ota vastuuta.
Jatkossa omaisten vastuunottoa tullaan muiden maiden tapaan lisäämään. Suomalaiset olettaa että valtion pitäisi hoitaa heidän vanhempansa.
ja kuvaa vaan kuinka sekaisin Helsingin päättäjät ovat. Kaupungilla on velkaa aivan mielettömästi ja omat asiat muutenkin ihan päin persettä niin sitten rupeavat tuollaista hanketta pakolla viemään eteenpäin.
Saat 9 pistettä!