Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vuokraturva Oystä (Helsinki)?

Vierailija
19.04.2012 |

Asuuko kukaan Vuokraturvan asunnossa/ onko asunut? Minkälaisia kokemuksia kys. firmasta ja erityisesti Helsingissä? Tarjottiin suht. edullista kämppää sieltä, olin onnellinen kunnes eksyin netin keskustelupalstoille ja rupesin epäluuloiseksi...kiitos jos joku osaa antaa omakohtaisia kokemuksia lisää!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman asunnon myytyäni tarvitsen nyt muutamaksi vuodeksi vuokra-asuntoa paikkakunnalta jossa olen tällä hetkellä töissä,  ja ihmetyttää, että tältä toimijalta ei voi hakea asuntoa ilman, että pitää pankkitunnuksilla kirjautua että edes näkee hakulomakkeen kysymyksiä! Minusta tuo on tietoturvan kannalta epäilyttävää, ja lisäksi epäkäytännöllistä koska ei tiedä mitä tietoja he tarvitsevat hakijoilta - vaikea valmistautua jos vaikka tarvitsee suosituksia eikä niitä ole valmiina ja olet jo avannut hakulomakkeen. Olen muuten itse myös vuokranantaja ja kuulun alan järjestöihin ja noudatan kummankin osapuolen kannalta tarpeellisia sääntöjä ja teen itse tällaisen tarkan alkukatselmuksen yhdessä vuokralaisen kanssa kummankin osapuolen eduksi. Tekeekö Vuokraturva tällaista? Kiinnostaa sekä vuokralaisen että vuokraavan tahon näkökulmasta. Ei ainakaan sivuilla löytynyt mainintaa sellaisesta. Löysin mielenkiintoisen asunnon jossa pyydetään normaalia suurempaa vakuutta, ja kiinnostaa mitä sillä hinnalla saa.

Vierailija
42/47 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ottaneet yhteyttä kuin yksiin henkilöihin, jotka olisivat halunneet vuokrata asunnon. Myöhemmin selvisi, että halukkaita oli ollut monia. Surkeaa toimintaa Vuokraturvalta. Järjestivät vain yhden näytön. Halusivat päästä mahdollisimman helpolla, eivätkä kuunnelleet vuokranantajan toiveita.

Annoin sitten tulikivenkatkuiset palautteet siihen suuntaan, ja takuulla boikotoidaan tuota firmaa jatkossa.

Huonoa palvelua sekä vuokralaisehdokkaille että vuokranantajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole saanut asuntoa Vuokraturvan kautta ja vastaus kestää kauan.

En taida kuulua suosikkiryhmään, eläkkeellä, koiria ja eläke ei ole suuremmasta päästä.

Suuret tulotkaan ei aina takaa että vuokralainen on maksukykyinen/haluinen.

Olen maksanut vuokrat aina ajallaan ja luottotiedot puhtaat, se ei nähtävästi riitä.

Suoraan saa asunnon helpommin, kun tapaa vuokranantajan face to face. Luotettavan näköinen ja asiallisesti pukeutunut tapaamiseen, se riittää. Tällä olisin saanut asunnon heti, mutta asunto ei ollut ihan sitä mitä ajattelin.

Vierailija
44/47 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vuokranantajia välttämään tätä. Vuokralle haluavat eivät saa mitään pientäkään informaatiota asunnosta täyttämättä asuntohakemusta palkkatodistuksineen ja henk.tunnuksineen. "Palvelu" on surkeaa. Nimim. Etsimme asuntoa n. 3000 €/kk

Vierailija
45/47 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon hakijan näkökulmasta heikko palvelun taso. Ei kannata jäädä odottelemaan vastausta sovitulla aikataululla. Meillä oli jäädä toisen tarjoajan asunto melkein saamatta kun jäätiin odottamaan Vuokraturvan ilmoitusta. Onneksi tajuttiin ottaa asunto ajoissa siltä, jolta palvelu toimi. 

Vuokralainen on yhtä lailla asiakas kuin vuokranantajakin ja pitäisi palvelun toimia myös siihen suuntaan. 

Palvelun taso voi tietenkin kertoa myös siitä, että on työnantajana huono ja teettää liikaa töitä välittäjillään eivätkä siksi jaksa tai ehdi hoitaa töitään.

Vierailija
46/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin p**kaa toimintaa. Vuokralainen on vain pompoteltava ja huijattava esine.

Vuokratakuu se heidän vaatima edullinen takuu on ihan huijausta.

kusettavat vuokralaisen maksamaan ensin sinne tänne mutta ei koskaan siihen oikeeseen paikkaan. Lähettävät spämmilinkkejä Digivakuukseen jonka kautta ei voi maksaa vuokravakuutta.

Oikeita linkkejä ei ole koska on täyttä kusetusta koko firma.

Vierailija
47/47 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne mitään työtä tee. Ainakaan ei ammattitaidolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan