Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yksinhuoltajia, jotka opiskelevat ja käyvät töissä?

Vierailija
16.01.2012 |

Tai ovat tehneet niin jossain elämänsä vaiheessa, samalla kun ovat hoitaneet lapsensa ja kodin? Kaipaisin tsemppaavia kertomuksia, miten käytännössä onnistuu, ihan niin kuin viikon tai vuorokauden aikatauluttaminen, millaista on henkisesti? Onko ylipäätään onnistunut, missä olette joutuneet joustamaan tai mistä luopumaan? Millaisia onnistumisen edellytyksiä on ollut? Millaisilla tuloilla olette tulleet toimeen?

Haluaisin hakea lääkikseen tänä keväänä, enkä ole ihan varma mistä sen ajan ja energian revin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on pieni, joten en opiskellut vaan lähdin rakentamaan toiselle alalle uraputkea. Nyt alan olemaan lähellä tavoitettani ja minulle jää aikaa myös olla sen lapsen kanssa.

toinen yh

Vierailija
2/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin lähteä opiskelemaan toista tutkintoa. Minun lapseni ovat jo alakoululaisia. En tiedä, miten tulen yhdistämään. Jokin systeemi siihen pitää ottaa. Järjestelmällisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että joudut ottamaan töistä jonkinlaista opintovapaata, vähentämään työtunteja tms. Vai aiotko tehdä opinnot iltaisin/aikaisin aamulla?

Vierailija
4/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että joudut ottamaan töistä jonkinlaista opintovapaata, vähentämään työtunteja tms. Vai aiotko tehdä opinnot iltaisin/aikaisin aamulla?

eli minulla ei ole läsnäolopakkoa työpaikalla. Voisin toki lyhentää vuosityöaikaa, mutta en ajatellut vielä tehdä niin.

Todennäköisesti joudun lopettamaan kaikki harrastukset ja ystävätkin jäävät jäähylle. Ja opiskelen, kun lapset ovat isällä, olen jo alustavasti rekrytoinut oman äidin hoitoavuksi. Ja opiskelen, kun lapset pelaavat pelikoneella.

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi