Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa vuotoa

Vierailija
16.01.2012 |

Mitähän voisi olla, kun on ylimääräistä vuotoa, ei ole ovulaation aikakaan? Väritöntä, lisäksi paineen tunne alavatsalla ja ajoittain vihloo. Tarvitseekohan hoitoa vai meneekö ohi muuten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellaista tosi vetistä? Mulla on kanssa sellaista ollut, nyt tosin olen huomannut että se ajoittuu sitten kuitenkin ovulaation tienoille. Se "kananmunan valkuainen" on nykyään harvinaista, tilalla on vain tuo vesivuoto ja samaan aikaan ehkä sellainen nahistunut versio siitä "oikeasta" ovulaatiovuodosta...

Vierailija
2/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voikohan tuo Terolut sekoittaa, että tulee tuollaista vuotoa? Vetistä on ja sitten toi vihlonta. Pissatulehdusta ensin epäilin, muttei mitään sillä saralla löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voikohan tuo Terolut sekoittaa, että tulee tuollaista vuotoa? Vetistä on ja sitten toi vihlonta. Pissatulehdusta ensin epäilin, muttei mitään sillä saralla löytynyt.

Hmm mäkin oon muuten syönyt terolutia. En enää aikoihin mutta joskus. Ja saattaapi jopa olla, että ennen sitä ei ollut tuota vesivuotoa. Mutten mene vannomaan. Silloin aluksi kun tuota alkoi ilmetä, sitä tuntui olevan mihin aikaan kierrosta vaan. Nyt ajoittuu selvästi ovulaation paikkeille.

Mua ei varsinaisesti ole vihlonut, mutta jotain pientä ärsytystä se on välillä voinut aiheuttaa.

Vierailija
4/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kyllä meinasi, että kystien poistumista ei huomaisi, mutta savunako ne sitten ilmaan poistuu? Niitä mulla ois. Ja ne vois vihloakin? Eipä vaan ole ennemmin vihlonut noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä