Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko onni sitä että saa käydä töissä eikä aika ja jaksaminen muuhun riitä?

Vierailija
16.01.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuvailemasi onnea.

Jos olisin yksinhuoltaja, olisi varmaan osa onnesta työpaikasta kiinni. Ja koittaisin jotenkin muuttaa tilannetta niin, että aikaa ja jaksamista olisi muuhunkin.

Itselläni aika ja jaksaminen ei aina meinaa riittää vaikka en käykään kodin ulkopuolella töissä. Mutta onnea onneksi jostain löytyy.

Vierailija
2/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vapaapäivät menevät töistä palautumiseen. Teen henkisesti ja fyysisesti raskasta työtä. Työssäni on parasta työyhteisö, mutta nyt työ on ollut niin raskasta ettei vapaa-ajalle jää energiaa. Teen vielä lyhennettyä työaikaa (30h/vko).

Onko näin tosiaan tarkoitus? Pitää ihmisen kaikki voimavarat mennä töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllin töissä 8h päivä + työmatkat yhteensä 1.5h. Olen väsynyt iltaisin. En jaksa lähteä sieltä mihinkään. Palkka kuitenkin niin pieni että asuntoa, parempaa autoa tms en pysty hankkimaan, Ihan hyvin tulisin píenemmälläkin toimeen.

Vierailija
4/4 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin asialle jotain jos noin olisi. Olen työelämässä, mutta minulla jää ihan hyvin aikaa ja energiaa vapaa-ajallekin. Olisin varmaan apaattisempi, masentuneempi ja "väsyneempi" ilman töitä. Se pitää jotenkin hereillä ja ajatukset virkeinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä