Miksei laihdutusvalmistefirmat ole keksineet kajota kilpirauhasen toimintaan?
Jos aineenvaihduntaa kiihdytettäisiin lääkkeillä, niin kyllähän sitä laihtuisi vaikka söisi mitä.
Kommentit (28)
Seitkytlukuun asti läkärit määräs amfetamiinia laihduttamiseen.
kaikkeen haluaisivatkin Thyroxin-reseptin. Olettavat sen olevan joku ihmelääke. Liiallinen jaturha käyttö tosin aiheuttaa sekin ongelmia. Mäkin voin myydä nappuloita :)
ostaakin jos laihtuisin sillä takuuvarmasti, ilman ponnisteluja. Paljonko pyydät :D
Eiköhän ne ihmiset, joilla oikeasti on ongelmia kilpirauhasten toimimisen kanssa, ei kyllä ensimmäisenä tule mieleen, miten laihtuisi lisää!
vaikka kilpirauhanen toimi yli.
vahvistin säännön, kyllä vitutti kun muutenkin vitutti.
ostaakin jos laihtuisin sillä takuuvarmasti, ilman ponnisteluja. Paljonko pyydät :D
väsymystä, ja kaikkea muutakin. Valita, kun terveyskeskuslääkärit ei ota sinua vakavissaan (arvot kohdillaan tietty) mutta kun eivät ymmmärrä kuunnella ihmistä vaan syynäävät vain viitearvoja. Täten saat tabut käpälääsi .)
Eiköhän ne ihmiset, joilla oikeasti on ongelmia kilpirauhasten toimimisen kanssa, ei kyllä ensimmäisenä tule mieleen, miten laihtuisi lisää!
mutta nyt puhutaankin AV:n laiskoista ciiderivalaista jotka ei jaksa laihduttaa perinteisesti ruokavaliolla ja liikunnalla.
No ei kai ihmisille nyt voi sairaustilaa aiheuttaa jotta laihtuisi vaan paremmin? Kilpirauhasen liikatoiminta tosiaan kyllä kiihdyttää aineenvaihduntaa mutta sillä on myös muita vähän epämiellyttävämpiä vaikutuksia kuten sydänoireet (nopea, epäsäännöllinen syke, tykytys), lisääntynyt hikoilu, lämmönsietokyvyn huononeminen, uupumus, lihasheikkous, käsien tärinä, hermostuneisuus, ahdistuneisuus, univaikeudet, ripuli, kuukautiskierron muutokset, hiusten lähtö, myös lisäksi sukupuolivietin aleneminen, gynekomastia, akne... Että siitä vaan laihtumaan.
turha toivo!
ylös, ulos ja lenkille!
mä oon AV:n laiska ciiderivalas mutta syön silti tyroksiinia!
ettei lääkefirmat saa noita huonoja sivuvaikutuksia eliminoitua ja jättää jäljelle vain sen laihtumisen :D
Jotenkin sain reseptit puhuttua itselleni. Tosin olihan TSH hitusen yläkantissa joskus (noin 9) mutta pelkkää laihdutusta varten oikeastaan hain.
Jotenkin sain reseptit puhuttua itselleni. Tosin olihan TSH hitusen yläkantissa joskus (noin 9) mutta pelkkää laihdutusta varten oikeastaan hain.
laihduitko?
laihduitko?
En todellakaan laihtunut joskaan ei ilman lääkkeitäkään kauhean lihava ollut. Liikunta + ruokavalio - siinä kait ainoat avaimet laihtumiseen.
käykää hakemassa yksityisiltä t3 lio lääkettä. sen saa vaikka arvot olis normmalit. laihduttaa tehokkaammin
käykää hakemassa yksityisiltä t3 lio lääkettä. sen saa vaikka arvot olis normmalit. laihduttaa tehokkaammin
Mitäpä jos kokeilisit liikkua ja syödä terveellisesti? Mutta onhan se liikaa kyllä vaadittu, kun mieluummin ottais purkista lääkkeeksi tarkoitetun napin ja jatkaisi sohvaperunan elämää...
Koska myyntiluvan saaminen lääkkeelle edellyttää niin pitkiä ja kalliita tutkimuksia, ettei laihdutusvalmistefirmoilla ole siihen varaa. Eikä niillä ole turvallisuusseurantakaan kunnossa.
Se on niin helppo syyttää laiskaksi,jos ei ole kokemusta kilpirauhassairauksista.mulla on kymmeneltä vuodelta Basedowin taudista ja kyllä se kuulkaa vaan niin on ettei luontoa vastaan voi tapella.laittakaa omalle kohdallenne 10:s vuodeksi hormonitoiminta seilaamaan edestakaisin.ei helpottanut edes poistoleikkaus.ja en oo mikään sohvaperuna vaan 4-5 kertaa viikossa kuntoillut koko ikäni.
Vajaatoiminnalla aina paino noussut siitä huolimatta ja sitte taas hyvinä jaksoina oon tiputtanut kilot.toki liikkumisen ja terveellisen elämän vuoksi paino on noussut vain noin 5kg.varmaan on niitäkin jotka ei viitti liikkua,koska on vajis.
Kilppari huonosti toimivana tekee elämästä helvetin!!
lääkkeillä saadaan metabolismi toimimaan normaalisti, tarkoitus ei ole vetää överiksi
toisaalta, mähän voisin ruveta myymään mun thyroxineja!
kuka haluaa ostaa?